ورزشی

درویش: خطیر جعلی علیه من صحبت کرده بود!/ مگر کمیته اخلاق داریم؟+فیلم

درویش: خطیر جعلی علیه من صحبت کرده بود!  مگر کمیته اخلاق داریم؟+فیلم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: اگر استقلال مجوز حرفه‌ای داشت که مجوز حضور در آسیا را می‌گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، رضا درویش بعد از برتری پرسپولیس مقابل نساجی مازندران اظهار کرد: برای ماندن در کورس باید 3 امتیاز را می‌گرفتیم. هر بازی شرایط خودش را دارد و در سیستم هم تغییر اجباری داشتیم. نساجی خیلی دفاعی بازی می‌کرد.

وی در مورد اینکه پرسپولیس از استقلال به کمیته اخلاق شکایت می‌کند،خاطرنشان کرد: مگر کمیته اخلاق داریم؟ باید اسم آن را بگذارند کمیته صیانت از مسئولان فدراسیون! ساعت ۸ شب مصاحبه کردیم نمی‌دانم کجا جلسه می‌گذارند و سریع ما را احضار می‌کنند. آن صحبت‌های خطیر که بیرون آمده جعلی و ما ارتباط خوبی با هم داریم. بدون بهانه یک امتیاز از ما کم کردند. امروز شنیدم قنبرزاده نامه داده که سقف قرارداد استقلال ۳۲۵ میلیارد شود این توهین به شعور مردم است. اگر این نامه را داده باشد به کمیته اخلاق شکایت می‌کنیم چون برای مجوز حرفه‌ای AFC باید نامه بدهد .

وی تأکید کرد: حتی وزیر ورزش هم نمی‌تواند به تیمی مجوز حرفه‌ای بدهد. اگر استقلال مجوز حرفه‌ای داشت که مجوز حضور در آسیا را می‌گرفت. اگر فدراسیون فوتبال جرئت اجرای قانون نداشت یا می‌گذاشت آنهایی که جرئت دارند قانون را اجرا کنند و یا کاری نمی‌کرد راه فرار از قانون باز باشد. ضرر اصلی را پرسپولیس کرد که معتقد بودیم باید قانون را رعایت کنیم. وقتی گولسیانی ایران نبود چطوری باید قراردادش را اصلاح می‌کردیم البته ما جعل بلد نبودیم. لوکادیا را گفته بودیم اگر تمایل دارد مذاکره کنیم اما هنوز جوابی نداده است.

فیلم کامل صحبت‌های درویش را در ادامه می‌بینید:

 

دکمه بازگشت به بالا