ورزشی

در انتخابات فدراسیون فوتبال برخی‌ها نگران از دست رفتن بازوبند کاپیتانی خود بودند

به گزارش شفاف ، وای خداپیشکسوت فوتبال کشورمان در حاشیه مراسم اختتامیه فیلم ورزشی و اینکه تا چه حد چنین رویدادی می تواند به فرهنگ فوتبال و هواداران کشورمان کمک کند ، گفت: “من فکر نمی کنم چنین رویدادی به فوتبال ایران کمک کند.” در فوتبال ما فرهنگ هواداری وجود ندارد و من فکر نمی کنم که برگزاری کنفرانس باعث تغییر فرهنگ هواداران فوتبال ایران شود.

عزیزی در پاسخ به اینکه ممکن است برگزاری مسابقات مقدماتی جام جهانی و جام ملت های آسیا از کشورمان گرفته شود ، گفت: کم کم همه چیز را از فوتبال ایران می گیرند ، نگران نباشید.

در صورت عدم انتخاب کاندیدای غیر فوتبالی ، برخی ممکن است دست کاپیتان خود را از دست بدهند.

بازیکن سابق تیم ملی کشورمان در مورد انتخاب فدراسیون فوتبال و انتخاب کاپیتان تیم ملی به مصطفی آجورلو گفت: همه چیز در مورد انتخاب فدراسیون فوتبال مشخص است. من اسمی نخواهم گذاشت ، اما برای مردم فوتبال یا بازیکنان فوتبال متاسفم. وقتی یک فوتبالیست بازیکن غیر فوتبالیست را انتخاب می کند ، از بازیکن غیر فوتبالیست چه انتظاری می توان داشت؟ من فکر می کنم این افراد به دلیل موقعیت خود رأی دادند نه به خاطر فوتبال ایران. شاید اگر آنها کاندیدایی را انتخاب نکنند ، محافظ کاپیتان را از آنها بگیرند و موقعیت آنها تهدید شود. با این حال ، چنین افرادی نگران وضعیت خود هستند و من فکر می کنم آنها افراد کوچکی هستند.

آنها اساسنامه فدراسیون فوتبال را به گونه ای تنظیم کردند که بازیکنان فوتبال حق رأی ندارند

وی افزود: شکل رأی گیری در فدراسیون فوتبال اشتباه بوده است. آقایان همه اینها را جمع کردند و قانون اساسی را طوری نوشتند که غیر فوتبالیست ها بتوانند رأی دهند. وقتی بازیکنان غیر فوتبالی حق رای دارند ، قطعاً نمی آیند که به علی کریمی رأی دهند. یک بازیکن غیر فوتبال یک بازیکن غیر فوتبال یا هر کسی را که منافع خود را تضمین می کند انتخاب می کند. اگر قرار است فوتبال ملاک باشد ، باید اساسنامه فدراسیون فوتبال تغییر کند تا اهالی فوتبال رأی دهند. رئیس هیئت فوتبال استان از رأی گیری چه می فهمد؟ رئیس هیئت استان روی صندلی ریاست جمهوری بهم پیوسته می نشیند و طبق همان رابطه رأی می دهد. طبیعتاً چنین افرادی نگران فوتبال نیستند و فوتبال برای آنها مهم نیست ، زیرا آنها چند ساله هستند و سپس در خانه خود می خوابند.

وقتی فوتبالیست ها کریمی را انتخاب نکردند ، هیچ شکایتی از طرف فوتبالیست ها صورت نگرفت

عزیزی ادامه داد: ما نمی توانیم از افراد غیر فوتبالیست شکایت کنیم ، زیرا خود فوتبالیست ها علی کریمی را انتخاب نکردند. بازیکن غیر فوتبالیست همچنین متوجه می شود که نمی تواند کسی مانند کریمی را ببیند که یک بازیکن فوتبال بازیکن غیر فوتبالی را انتخاب می کند.

ما سخت تلاش می کنیم تا به جام جهانی صعود کنیم

بازیکن سابق تیم ملی کشورمان در مورد وضعیت تیم ملی تحت هدایت دراگان اسکوچیچ گفت: “رسیدن به جام جهانی با دشواری همیشه آسانتر بود.” امیدوارم تیم ملی به جام جهانی صعود کند اما ما کار سختی داریم.

فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا یک روز از پس ما برمی آیند

وی در پاسخ به این س askedال که آیا از نظر فنی مورد قبول اسکوچیچ است ، به خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان گفت: وقتی مربی تیم ملی بود ، درباره او چه باید بگوییم؟ چرا چنین سوالی از ما می پرسید؟ آیا نظرات ما مهم است؟ نظرات افرادی مثل من مهم نیست ، زیرا فوتبال ما پر از افراد غیر فوتبال است. مدیران و مدیران فوتبال ایران فوتبالیست نیستند. بنابراین نظر ما مشکلی ندارد. فیفا و AFC همه چیز را از فوتبال ما روز به روز می گیرند. یک روز آنها ما را می گیرند و می برند.

انتهای پیام /

دکمه بازگشت به بالا