ورزشی

در ایران پیر می شوید / آنها در اینجا برای تیم خوب بازی نمی کنند

طبق این گزارش شفافحسین روحانی درباره اقامت طولانی خود در استونی با تیم ملی روسیه گفت: “من دو ماه است که در شهر تالین در استونی حضور دارم و طبق پروتکل تعریف شده از روسیه ، مرز هوایی خود را بسته است.” من قرار بود در اول ماه مه (12 اردیبهشت) با بازگشایی مرکز خود به کشور برگردم ، اما روس ها نیز از 1 تا 10 ماه مه در مرخصی هستند و به احتمال زیاد بعد از 10 ماه مه به روسیه برمی گردم.

* وقتم را در استونی برای خواندن کتاب می گذرانم

وی در مورد چگونگی گذراندن روزهای خود در استونی گفت: “من تمام وقت مشغول خواندن کتاب ، تماشای فیلم و فضای سایبر بوده ام و از بدنم با تجهیزات ورزشی در اینجا مراقبت می کنم.” وقت خود را می گذرانم.

روحانی با اشاره به اینکه وی از طریق فضای مجازی کاراته روسی را رصد و مدیریت می کند ، افزود: من با دانشجویانم به صورت آنلاین ارتباط برقرار می کنم و به جای موارد ایده آل ، آنها را در مورد مسائل فنی و سایر موارد هشدار می دهم. خودتان بیرون نروید.

* کاراته روسی به روزهای اوج خود باز خواهد گشت

در مورد وضعیت کاراته روسیه ، قهرمان جهان گفت: “پیش از حضور من به عنوان سرمربی ، روسها فرصتی برای جمع آوری سهمیه ها نداشتند و برنامه ما شرکت در مسابقات انتخابی نهایی که توسط فرانسه برگزار شد ، شرکت می کرد و از شکست تاج جلوگیری می کرد.” لغو شد

با توجه به وضعیت فعلی کاراته روسیه ، سرمربی سابق تیم ملی ایران اذعان کرد: “کاراته روسی 15 یا 20 سال پیش در جهان صحبت کرده است ، اما در سالهای اخیر از نظر فنی رو به زوال است.” روس ها کاراتایکا خوبی با بدن قوی دارند و با گذشت زمان به شکوه خود باز می گردند. روسیه یکی از کشورهای برتر المپیک است و المپیک برای آنها بسیار مهم است.

* استمرار همکاری به دلیل پیشرفت

وی در رابطه با قراردادش با روسیه تأکید کرد: “قرارداد من یک سال است و دو ماه از بازیهای المپیک توکیو می آید ، اما با توجه به وقایع و مباحثی که با سرمربی تیم ملی روسیه داشتم ، ممکن است همکاری های خود را تا سال 2021 ادامه دهیم. المپیک.” آنها نمی خواهند روابط خود را بشکنند و سعی کنند سهمیه المپیک را در کاراته بدست آورند. البته هر کشوری به جز روسیه ، تمایل به همکاری دارد وقتی تغییراتی در ورزش آنها ایجاد شود.

روحانی با بیان اینکه وی تا چه اندازه در کاراته روسیه تأثیرگذار است ، افزود: آنها قهرمان مشهور زیادی دارند ، پتانسیل زیادی برای ارتقاء کاراته جهانی دارند و آنها طی سالهای متمادی سرمایه گذاری زیادی کرده اند. اولین قدم برای بدست آوردن نتایج در المپیک و از نظر شکل خوب است. من تمام تلاش خود را کردم تا آنها را به صدر کاراته های جهان برگردانم و المپیک را به دست بیاورم.

* یک مربی ایرانی چاره ای جز تبدیل شدن به لژیونر ندارد

روحانی با بیان اینکه مربیان خوبی در ایران داریم ، تأکید کرد: کاراته ایران یکی از نقاط قوت جهان است و تقریباً در طول دو دهه پیشرفت فوق العاده ای داشته و مربی و بازیکنان بسیار خوبی دارد. همه کشورها از دانش و تجربه مربیان کشورمان برای پیشرفت استفاده کرده اند. در نتیجه ، بسیاری از مربیان خارج از کشور ما همچنان به فعالیت خود ادامه می دهند.

وی افزود: وقتی یک مربی در رأس همه چیز قرار دارد و سزاوار مربی شدن در تیم ملی است ، چون ما یک کرسی داریم و هزار رقیب برای تماس با کادر فنی تیم ملی هستیم ، مربی ما چاره ای جز تبدیل شدن به لژیونر ندارد.

* آنها برای بدست آوردن تیم در اینجا بازی نمی کنند

قهرمان ورزشهای آسیا افزود: هیچ کشوری اروپایی بیهوده سرمایه گذاری در مربیان ندارد: مدیران اروپایی بدون تحقیق به کسی شغل نمی دهند. پهنای باند برای رسیدن به اینجا وجود ندارد و به هر طریق دسترسی دارید.

* من هیچ امنیتی در ایران ندارم

وی در مورد تفاوت کار در کاراته روسی و ایرانی اظهار داشت: خدا را شکر که آنها به مربیان خود احترام می گذارند و همه چیز از نظر امکانات و تجهیزات موجود است و من لازم نیست نگران باشم. این زمانی بود که من 7 سال سرمربی تیم ملی کاراته ایران بودم و هیچ وقت آرامش نداشتم.

روحانی ادامه داد: اولین عامل این است که مربی بی سر و صدا کار کند اما در ایران باید به هزار چیز دیگر فکر کنید ، از اردو زدن تا جمع آوری ورزشکاران و حاشیه ها ، که در کارهای کوچک و بزرگ و ساخت و ساز دخالت می کند. در ایران به سرعت پیر می شوید.

این مربی روسی با اشاره به شرایط دشوار کار در ایران گفت: وقتی نتیجه می گیرید که برخی افراد چیزی درمورد مسائل فنی نمی دانند ، می گویند بازیکنان خوب هستند و اگر آن را نگرفتید ، واضح است که مربیان باید مقصر باشند و حاشیه سازی کنند. تو آنها می سازند

* ممکن است که سهمیه تغییر کند

آیا روحانی یقین دارد که سهمیه شرکت در المپیک توکیو توسط فدراسیون جهانی به کشورها داده می شود یا خیر؟ وی تأکید کرد: من طی چند ماه گذشته در بسیاری از کشورها با دوستانم در تماس بوده ام و بحث و گفتگوهای زیادی درباره سهمیه المپیک صورت گرفته است. این امکان وجود دارد که WKF تغییر در سهمیه پذیرفته شده را ایجاد کند.

دکمه بازگشت به بالا