ورزشی

در فاز هجومی ایده‌آل نبودیم

به گزارش شفاف ، محرم نویدکیا پس از پیروزی تیمش مقابل سایپا اظهار داشت: “ما در نیمه اول فوتبال خوبی بازی کردیم و سعی کردیم موقعیت های خوبی ایجاد کنیم و فشار بیاوریم که این کار را خیلی خوب انجام دادیم. اما در مرحله حمله ، من از بچه ها راضی نبودم زیرا فضای بسیار خوبی داشتیم ، اما به مکان های کمتری رفتیم و بیشتر تلاش کردیم توپ را حفظ کنیم. واقعیت این است که من نمی خواهم این اتفاق بیفتد.

وی ادامه داد: در نیمه دوم ، دفاع ما خیلی خوب از تیم مراقبت کرد ، اما در ده دقیقه آخر ، سایپا فشار بیشتری به ما وارد کرد و یک یا دو موقعیت خوب داشت ، که پیام هایی را که نیاز به ضربه های باورنکردنی داشت ، مسدود کرد و به ما اجازه داد تیم با سه امتیاز بازی کند. “برای پایان دادن. خیلی بد است و ما توانستیم موقعیت های خوبی ایجاد کنیم ، اما در مرحله حمله ایده آل نبودیم.

سرمربی سپاهان در مورد کیروش استنلی گفت: “او کندتر از سایر بازیکنان به تیم اضافه شد و سفری طولانی به برزیل داشت.” او به تدریج آماده می شود تا در بازی بعدی بیشتر به تیم کمک کند.

وی درباره 7 برد پیاپی سپاهان گفت: در ابتدا در خط دفاعی وضعیت چندان ایده آلی نداشتیم. ما به دلیل نوع تاکتیکی که دوست دارم بازیکنان بازی کنند ، گلهای زیادی دریافت کردیم. در ابتدای فصل ، ما در ضربات آزاد مشکلات زیادی داشتیم و گلهایی که دریافت کردیم از این قسمت بود و ما بین دو مدافع میانی فاصله داشتیم ، اما خوشبختانه وضعیت تیم بهتر شد و مدافعان چپ و راست ما یاد گرفتند که اضافه کنند حملات برخی از ادعاهای ما برای آنها پیچیده است ، اما کم کم ما به پیشرفت خود ادامه می دهیم. من نمی گویم که ما مشکلی نداریم ، اما وضعیت ما بهتر شده است و به تدریج به یک وضعیت ایده آل می رسیم.
نویدکیا درباره دیگر سپاهانی ها به دلیل بازی های آسیایی استقلال و پرسپولیس گفت: زمان نشان خواهد داد که این به نفع ما است یا به ضرر ما است. با برنامه ای که سازمان لیگ به ما داده است ، ما هر 7 روز یک بازی انجام می دهیم و به همین دلیل فکر نمی کنم مشکل خاصی برای ما پیش بیاید. از یک طرف ، این به نفع آنها است زیرا آنها بازی های پی در پی انجام می دهند و شرایط بدنی آنها از ما بهتر است ، اما از طرف دیگر ، این ممکن است به ضرر آنها باشد و خسته تر شوند.
وی افزود: من به این مسائل اعتقادی ندارم و نمی خواهم در این مورد با بازیکنان صحبت کنم و همیشه می گویم مربی و هم تیمی هایش موظف هستند بهترین شرایط را برای بازیکنان فراهم کنند. ممکن است هر یک بار بازی کنیم ده روز و در این بین ما می توانیم دوستی بازی را انجام دهیم. زمان تعیین می کند که چقدر می توانیم تیم خود را در شرایط عالی نگه داریم.

دکمه بازگشت به بالا