ورزشی

در مسائل مرتبط به کاراته مطالبه‌گر باشیم نه سهم‌خواه – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

مزدا صوفی ، رئیس هیئت کاراته استان کاراته ، گیلان ، ضمن بیان موارد فوق ، به خبرنگاران آنلاین گفت: سیاست ارتباطات فدرال در اتحاد فعالان این ورزش در کشور بسیار مثر بوده است. از زمانی که طباطبایی ریاست فدراسیون را به عهده گرفت و سیاست تقنینی را به شورای کاراته منطقه ارائه داد ، شاهد تغییرات مثبتی در سطح کاراته در منطقه بودیم.

وی با افتخار اینکه کاراته ایران در اولین حضور این ماده در المپیک سهمیه المپیک را کسب کرد و افزود: این افتخار است که می توان در اولین رویداد مهم کاراته المپیک جهان ورزشکار داشت و اگر این ورزشکار برای کشورمان مدال کسب کند احترام کاراته ایران اضافه خواهد شد ، که باید دلیل آن تلاش ورزشکاران ، مربیان و مدیریت کاراته باشد. البته بدون حمایت فدراسیون کاراته از این قهرمان ، ما نمی توانستیم به سهمیه المپیک برسیم و بازیکنان ما اکنون در نوع خود یک مارک کلاس جهانی هستند.

صوفی همچنین به اولین حضور کاراته کا گیلانی در المپیک اشاره کرد و گفت: حضور این زن در المپیک نشان دهنده سرمایه گذاری و حمایت از ورزشکاران در سطح وسیع است.

رئیس شورای کاراته گیلان ادامه داد: مربی که فقط با بیش از ده نماینده می تواند یک مدال کسب کند نمی تواند رقیب پست سرمربیگری باشد. سرمربیان و کادر فنی برای داشتن سابقه قابل قبول چه کاری باید انجام دهند؟ آیا سه قهرمانی متوالی کمیته تیم های جهانی در بین دانشجویان کاراته قابل قبول نخواهد بود؟

وی افزود: سال گذشته ، مسابقات و فعالیت های ورزشی كه می تواند استعداد و آمادگی ورزشكاران را شناسایی كند و در غیر اینصورت برای نمایندگی و فدراسیون درآمدزایی داشته باشد به تعویق افتاد و لغو شد ، اما با وجود مشكلات گفته شده در پایان سال ، مسابقات سوپرلیگ و لیگ مردان برتر با اقدامات ویژه و مطابقت با پروتکل های بهداشتی برگزار می شود. همچنین با برگزاری اردوهای منظم با بهترین امکانات در رده های زنان و مردان با لباس های ملی ، آنها در مرحله آماده سازی خوبی قرار دارند.

صوفی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: “با توجه به زمان باقی مانده تا المپیک کاراته در ایران ، وحدت و آرامش لازم است.” مطالبه گر باشید ، مطالبه گر نباشید و بدانید که شیوه مطالبه گری جدا از تقاضای سهم است و ما هرگز با از بین بردن دیگران در جامعه قادر به درک کاراته نخواهیم بود. من معتقدم که تکیه بر دانش تنها راه پیروزی در جنگ است ، مدیریت فدرال نشان داده است که پذیرش مسئولیت مالکیت نیست و یکی از دلایل جلوگیری از رشد نسبی این است که ما باید با هدف مقایسه کنیم ، نه افراد.

رئیس هیئت کاراته گیلان در پایان گفت: فدراسیون کاراته نشان داده انتقاد را می پذیرد ، مذاکره می کند و با عملکرد مناسب بهترین تصمیمات را به نفع کاراته اتخاذ می کند. امیدواریم با حذف ویروس معروف کرونا از کشورمان ، شرایط خوبی برای برگزاری مسابقات بدست آوریم. در شرایطی که مشکلات اقتصادی از یک سو و بیماری کرونا از سوی دیگر کشور ما را تحت الشعاع قرار داده است ، ما در همه زمینه ها به همدلی ، وحدت و صلح نیاز داریم.

دکمه بازگشت به بالا