ورزشی

در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان چه خواهیم دید؟

دو دیدار حساس، تکلیف دو تیم صعود کننده به فینال استانبول را مشخص خواهد کرد.

به گزارش اخبار ورزشی و به نقل از یوفا، لیگ قهرمانان اروپا به مرحله نیمه نهایی رسیده و دو بازی شگفت‌انگیز در این مرحله پیش رو داریم و باید دید کدام تیم‌ها خودشان را به فینال استانبول خواهند رساند. 

درخشش مداوم مادرید

وقتی صحبت از رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا می‌شود، آمار گویای همه چیز است. این دهمین حضور لوس بلانکوس در نیمه نهایی در ۱۲ فصل اخیر است و آنها چشم به ششمین قهرمانی از سال ۲۰۱۴ و در مجموع پانزدهمین قهرمانی خود دارند.  

شاگردان کارلو آنچلوتی توانستند چلسی را در مجموع ۴ بر صفر در مرحله یک چهارم نهایی شکست دهند و این نتیجه نشان داد که تیم اسپانیایی تا چه اندازه بردن در لیگ قهرمانان را بلد است. من‌سیتی بدون شک سخت‌ترین آزمون رئال در این فصل خواهد بود. با توجه به تاریخچه غنی رئال مادرید در لیگ قهرمانان، واقعا چه تیمی حریف مادریدی‌ها خواهد شد؟  

هالند به دنبال رکوردشکنی

مهاجم نروژی بار دیگر در لیگ قهرمانان اروپا درخشید و در دو بازی یک چهارم نهایی مقابل بایرن دو گل زد. این دو گل آمار گلزنی او را به ۱۲ گل در این فصل رساند و او ممکن است شانس شکستن یک رکورد دیرینه را داشته باشد.

۱۷ گلی که کریستیانو رونالدو برای مادرید در فصل ۱۴-۲۰۱۳ به ثمر رساند هنوز شکسته نشده است. با این حال، اگر سیتی موفق به صعود به فینال شود، به این معنی است که هالند سه بازی دارد تا حداقل شش گل بزند و تاریخ‌ساز شود. قطعا رسیدن به این رکورد آسان نیست و خیلی سخت است اما اگر کسی بتواند آن را انجام دهد، ماشین گلزنی ۲۲ ساله سیتی است. هالند تاکنون در ۲۷ بازی در لیگ قهرمانان ۳۵ گل به ثمر رسانده است.

داربی میلان در پیش است

تقریباً ۲۰ سال از آخرین دیدار آنها در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا سپری می‌شود و تیم‌های میلان و اینتر آماده هستند تا بار دیگر در دیداری جذاب به میدان بروند. ورزشگاه سن سیرو میزبان هر دو بازی مرحله نیمه نهایی خواهد بود و با توجه به اینکه میلان و اینتر نیز در سری آ در جدول به هم نزدیک هستند، این بازی تقریباً بسیار نزدیک خواهد بود.

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر مطمئناً اهمیت این دیدار را می‌داند. او درباره این موضوع گفت: ما می‌دانیم که این داربی چه اهمیتی دارد و با تمام توان خودمان بازی خواهیم کرد.   

نبرد کلیدی لیائو و مارتینس

با وجود اینکه تیم‌های ایتالیایی معمولاً با مدافعان سخت‌کوش خود شناخته می‌شوند، برخی ستاره‌ها در خط حمله می‌توانند تفاوت را رقم بزنند. رافائل لیائو و لائوتارو مارتینس می‌توانند در این دیدار تیمشان را سربلند کنند.

لیائو یک بار دیگر برای میلان در جریان دیدار با ناپولی در دور قبلی در فرم خوبی بود. حرکت انفرادی وینگر پرتغالی باعث شد اولیویه ژیرو در آن مسابقه گل بزند. او اکنون در ۱۰ بازی لیگ قهرمانان اروپا چهار پاس گل داده است.

در همین حال، مارتینس در جریان تساوی ۳-۳ اینتر مقابل بنفیکا تاثیر زیادی روی بازی اینتر داشت. او یک گل زد و یک پاس گل داد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا