ورزشی

در پرونده برانکو، هیچ خطری پرسپولیس را تهدید نمی‌کند

رئیس و رئیس باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: ما مشکلات هواداران پرسپولیس را کاملاً درک می کنیم و می خواهم با توجه به اقدامات انجام شده و در حال انجام ، هیچ گونه تهدید انضباطی را در جرایم مختلف مانند منع ، بستن پنجره ها و قطع چشم ، پرسپولیس را تهدید نمی کند .. یک نامه اخیر فیفا نیز تأیید کرد که آنچه که قبلاً اعلام شده بود صحیح است.

وی ادامه داد: هواداران عزیز پرسپولیس اخبار و شایعات مختلفی را از منابع مختلف و بعضا غیررسمی دریافت می کنیم که باعث نگرانی آنها می شود و مشکل با بازخورد در شبکه های اجتماعی پخش می شود ، اما اکنون با اطمینان می توانیم اطمینان حاصل کنیم که باشگاه در این حالت ، پرسپولیس به دلیل کمبود یا قطع امتیاز ، با مشکلاتی از جمله مشکلات انتقال روبرو نیست.

رسول پناه تصریح کرد: همانطور که قبلاً اعلام شده بود پرونده رسیدگی شده است و تسویه بدهی آقای برانکو و پرداخت مانده مانده در حال انجام است .پیشتر از این حمله پس از حمله تأکید کردیم که طبق آیین نامه انضباطی ، به هر اقدامی که انجام شود مهلت یک ماهه داده می شود و ما قصد داریم بدهی را تسویه کنیم و رأی فیفا را کاملاً عملی کنیم.

رئیس باشگاه پرسپولیس که در وب سایت این باشگاه صحبت کرده است ، توضیح داد: نامه اخیر فیفا آنچه را که ما گفته بودیم را تأیید کرد. همچنین انتظار داریم جریمه کنیم. البته ، ما تمام تلاش خود را می کنیم تا با آن روبرو نشویم. اگر موضوع را به دادگاه عالی دو و میدانی برسانیم ، بیشتر هزینه ها و مشکلات به آینده منتقل می شود. هواداران پرسپولیس باید تأیید کنند که پرداخت بیش از یک و نیم میلیون یورو یک بار مالی بسیار سنگین است و تأمین اعتبار به صورت مرحله به مرحله انجام می شود. این پرونده به عنوان بدترین پرونده باشگاه قبل از اتمام مهلت تعیین شده توسط فیفا به طور نامحدود بسته می شود و مقررات لازم ارائه شده است. هواداران نباید کمترین توجهی را در این زمینه داشته باشند.

256 251

دکمه بازگشت به بالا