ورزشی

در ۱۱ سال فوتبالم چنین چیزی ندیده‌ام

آفتاب‌‌نیوز :

مهدی مهدی‌پور، هافبک تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی ۲ بر ۱ این تیم مقابل مس رفسنجان در بیست‌ونهمین هفته از لیگ برتر فوتبال گفت: بازی خیلی خوبی داشتیم. موقعیت‌های زیادی خلق کردیم و برخلاف جریان بازی گل دریافت کردیم اما خداراشکر توانستیم به بازی برگردیم و با زدن ۲ گل، ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم.

او ادامه داد: به هواداران تیم خودمان تبریک می‌گویم چرا که تیم خوبی دارند. نمی‌خواهم بهانه بیاورم اما بازیکنان استقلال ۶، ۷ ماه پول نگرفته‌اند. این اتفاق اگر برای هر تیمی افتاده بود قطعا تیم از هم دیگر می‌پاشید. بازیکنان استقلال غیرتمندانه کار خود را انجام می‌دهند و تا آخرین لحظه می‌جنگند. در این فصل اشتباهات داوری ما را اذیت کرد و امتیازات زیادی از دست دادیم. همین هفته پیش با اشتباه بازی برده را مساوی کردیم.

بازیکنان استقلال لایق ستایش هستند

مهدی پور گفت: مسائل فنی تیم ما به کسی ربطی ندارد. خوب بودیم یا بد بودیم به کادر فنی بر می‌گردد. مشکلات داوری امسال ما را اذیت کرد. مثلا رقابت با صنعت نفت که کلا ما را از کورس قهرمانی دور کرد و باعث شد تیم از کورس عقب بیفتد. بازیکنان تیم لایق ستایش هستند و به هواداران تبریک می‌گویم.

امیدوارم مشکل روزبه چشمی و آرش رضاوند حل شود

او ادامه  داد: چالش زمانی اتفاق می افتد که نفراتی که بیرون هستند و بازی نمی‌کنند نسبت به نفراتی که بازی می‌کنند سطحشان بالاتر باشد. هر بازیکنی که نباشد بازیکن دیگری جایگزین آن شده و جایش بازی می‌کند که مشکلی به آن صورت پیش نمی‌آید. امیدوارم مشکل آرش و روزبه حل شود تا به کمک تیم ما بیاند و دل هواداران را شاد کنند.

هافبک تیم فوتبال استقلال درباره اینکه به دلیل مصدومیت چند بازی حساس را از دست داد، گفت: مصدومیت جزئی از فوتبال است و پس از مدت‌ها مصدوم شدم. چند هفته‌ای نبودم و بازیکنان تیم خوب فوتبال بازی کردند. طول کشید تا به شرایط آرمانی برگردم اما الان در شرایط خوبی هستم. از همراه اول خواهش می‌کنم که کمک لازم را به تیم ما انجام دهند. در شرایط سختی هستیم و ۶، ۷ ماه دریافتی نداشتیم و در ۱۱ سال بازی همچون چیزی ندیده بودم که ۷ ماه دریافتی نداشته باشیم. بازیکن استقلال به مشکلاتی خوردند که تعجب دارد اما امید داریم که همراه اول به تیم کمک کند تا مشکلات حل شود.

دکمه بازگشت به بالا