اقتصادی

دستاوردهای انقلاب اسلامی در اوج تحریم‌ها بیان‌گر اقتدار ایران است

اخبار ورزشی/زنجان نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: دستاوردهای کشورمان در اوج تحریم‌ها بیان‌گر اقتدار ایران اسلامی است.

حجت‌الاسلام حسن بیگدلی ظهر امروز (۹ مهرماه) در یادواره شهدای طلاب شهرستان ابهر با گرامی‌داشت نام و یاد شهدا، اظهار کرد: رژیم بعث عراق با پشتیبانی ۳۶ کشور دنیا به ایران حمله کرد و فقط یکی از کشورهای عربی نزدیک به ۵۰ میلیارد دلار به رژیم صدام برای پیروزی در این جنگ کمک کرد.

وی با اشاره به تقدیم خون‌های بسیار برای پا برجا ماندن اسلام و  انقلاب در کشورمان، تصریح کرد: خون شهیدان، ایثارگری آزادگان، جانبازان و رزمندگان موجب استقلال و آزادی ایران اسلامی شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان زنجان به فرمایشات رهبری معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: طبق فرموده مقام معظم رهبری به قله نزدیک هستیم و زمان ناامیدی و خستگی نیست و این نشان از قدرت و عزت ایران اسلامی است.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی برای کشورمان، افزود: در زمان قبل از انقلاب جمعیت ایران ۳۵ میلیون نفر بود که نزدیک به ۸۰ درصد بی‌سواد بودند، دانشگاه، صنعت، بهداشت، زیرساخت و دیگر امکانات مفهوم و معنای خاصی نداشت.

حجت‌الاسلام بیگدلی ادامه‌ داد: خوشبختانه به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی کشورمان در عرصه‌های علمی، پزشکی، نظامی، امنیتی و … در بالاترین سطح قرار دارد و این موفقیت‌های کشور در زمان تحریم‌ها اتفاق افتاده که این‌ها را مدیون خون شهدا و ایستادگی ملت ایران هستیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا