ورزشی

دستگیری‌های فوتبال در راه است؟!

به گزارش خبرگزاری اخبار ورزشی ؛ مهدی علینژاد در مورد پرداخت مطالبه برانکو ایوانکوویچ از سوی باشگاه پرسپولیس و همچنین بدهی باشگاه استقلال گفت: به برانکو و دستیاران وی باید مبلغ 1.6 میلیون یورو پرداخت می شد. از این مبلغ ، یک دستیار به باشگاه پرداخت کرد و دو دستیار دیگر برای پرداخت ادعای خود به فیفا ، نامه ای به این باشگاه نوشتند که نامه وی منتشر شد. حدود 30 درصد پول برانکو که می توان 340،000 یورو پرداخت کرد و مابقی ، با تعدیلاتی که انجام شده است ، فکر می کنم تا یک ماه آینده پرداخت می شود.

وی ادامه داد: کمیته انضباطی فیفا نیز در نامه ای که به این باشگاه ارسال شده است صریحاً اظهار داشت که عزم باشگاه مبلغی برای پرداخت آن دیده می شود. باشگاه استقلال همچنین منابع را تأمین می کند و هر وقت پرداختی انجام می شود ، پنجره باشگاه باز می شود و مشکلی پیش نمی آید. به فصل نقل و انتقالات رسیدیم و نگران آن نبودیم.

در مورد دستگیری یکی از مدیران میانی باشگاه پرسپولیس ، معاون توسعه ورزش و جوانان حرفه ای وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: در نامه ای که چند ماه پیش توسط وزیر ورزش به وزیر اطلاعات ارسال شده بود ، از وی خواسته شد تا در مبارزه با فساد در ورزش و فوتبال کمک کند. . با هماهنگی دو وزارتخانه اقدامات لازم برای دستگیری یکی از معاونان باشگاه پرسپولیس انجام شده است. عزم ما برای مقابله با فساد در فوتبال بسیار جدی است. ان‌شاءالله با کمک یک سرباز بی نام امام الزمان (عج) این مسیر را ادامه خواهیم داد و این تازه آغاز نبرد است و ما در این مسیر خط قرمز نداریم و فساد در هر سطحی برطرف می شود.

“وزارت ورزش و جوانان اعلام کرده است که باشگاه های استقلال و پرسپولیس قادر به جذب بازیکنان و مربیان خارجی نخواهند بود. در این شرایط و با توجه به بدهی باشگاه استقلال به استراماچیونی ، اگر این باشگاه موافقت کند این مربی را برگرداند ، تصمیم وزارت ورزش چیست؟” وی در پاسخ به این سؤال گفت: “ما در اطلاعیه ای به هر دو باشگاه اعلام می کنیم که آنها نمی توانند مربیان جدید و بازیکنان خارجی را جذب کنند و فقط با بازیکنان و مربیان فعلی می توانند تمدید کنند.” این اعلامیه همه را در بر می گیرد و ما نمی خواهیم با این اسم درگیر شویم. با این حال ، شکایت استراماچیونی توسط فیفا در حال بررسی است و استقلال باید از خود دفاع کند ، اما نکته این است که با توجه به وضعیت ارز کشور و قیمت فعلی دلار ، بعید است که بتواند بازیکنان و مربیان خارجی را به خود جلب کند. در عین حال ، این موضوع باعث عدم تناقض بین دستمزدهای بیگانگان و افراد محلی شده است. در حالی که بیگانگان که می آیند در خوش بین ترین وضعیت با کیفیت قرار دارند.

252 252

دکمه بازگشت به بالا