ورزشی

دست گل‌محمدی را خواندیم/ پرسپولیس عصبی و احساسی بازی کرد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگاران آنلاین ، در مسابقه به تعویق افتاده هفته ششم رقابت های لیگ برتر فوتبال ، بعدازظهر پنجشنبه دو تیم ذوبوس و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

مهردادی مدافع قنبری نیروهای ذوب آیرون که یکی از شخصیت های اصلی ذوبوب در این بازی است و در آخرین لحظه یک بار دروازه تیمش را از باز کردن نجات داد ، در باره این بازی به خبرنگاران آنلاین گفت: به طور کلی بازی خوبی بین دو تیم شاهد بودیم اما اگر یک تیم به عنوان برنده این بازی ظاهر شود ، پیروزی حق ذوبن بود.

وی افزود: کادر فنی ما تحلیل خوبی از پرسپولیس دارند و بر این اساس تمرینات ویژه ای را برای این بازی انجام می دهیم. ما از تاکتیک های پرسپولیس برای پرتاب توپ های بلند از آن مطلع هستیم فائین و بر این اساس ما از قدرت تخت جمشید دریغ می کنیم. تا اینجا قرمز است نزدیک آنها عصبی شدند و شروع به بازی احساسی کردند.

مدافع سبز نزدیک در باره صحنه درگیری دروازه بان پرسپولیس و مدافع زروب گفت: خوشبختانه دوربین این صحنه را به خوبی پوشش می دهد و نیازی به توضیح بیشتر ندارد و تصاویر به وضوح واقعیت را نشان می دهد. دروازه بان پرسپولیس در این صحنه فیلم بازی می کند. آنها با یک گل پیش رفتند و تقریباً هیچ تحت فشار ما هستیم. آنها می خواهند با ایجاد جنجال و حاشیه از فشار تیم ما بکاهند سرانجام آنها نیز شکست خوردند. از کمیته انضباطی می خواهم که وارد این صحنه شود. دروازه بان حذف شده و مدافع پرسپولیس که در متن این حاشیه قرار دارند ، شایسته انضباط کمیته انضباطی هستند.

قنبری ادامه داد: بعد از هر دو تیم 10 شخصی کادر فنی ذوبان سه بازیکن را در سمت دفاع قرار داد و بقیه بازیکنان حمله کردند. شجاعت سرانجام جواب داد. با اینکه دو لحظه سخت و دشوار با دو مدافع دیگر داشتم ، اما مختلف حضور تیم ما در حمله بالاخره نتیجه داد. متاسفم که بعد از گل اول ، فرصتی برای گلزنی دیگر پیدا کردیم که از دست دادیم.

بازیکن ذوبان گفت: متاسفانه بازیکنان پرسپولیس غالباً سه یا چهار بازیکن دارند. خیلی دور آنها داوران را محاصره می کردند تا داور را به نفع خود منحرف کنند. منظور من از پرسپولیس نیست اما با هر تیمی که قصد استفاده از چنین روشی را دارد باید برخورد شود.

در پایان گفت: بازی ها از ما در این فصل با کیفیت کار کردیم که متأسفانه با بدشانسی برنده نشدیم. اگر همان پنالتی اشتباه بود تیم ما در هفته اول مسابقه با یک اشتباه بزرگ شکست خورد نه امروز پایین پله نیستیم.

مدافع ذوبرو گفت: ما تشنه اولین پیروزی هستیم و امیدوارم این اتفاق برای ما مقابل تراکتور رخ دهد. یک بار اولین پیروزی بابنیا ما قطعاً فرآیند امتیاز را خواهیم گرفت جیری ما بهتر خواهیم شد و به سرعت ما موقعیت خود را در برنامه بهبود خواهیم بخشید.

دکمه بازگشت به بالا