اقتصادی

دعوت «السیسی» از نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای سفر به مصر

این گروه بین المللی به خبرگزاری آنلاین اخبار ورزشی گزارش داد که منابع رسمی عبری عصر امروز (چهارشنبه) تایید کردند که عباس کامل رئیس سرویس اطلاعاتی مصر با نفتالی بنت ، نخست وزیر اسرائیل دیدار کرده است.

اوفیر گوندلمان ، سخنگوی عرب نخست وزیر اسرائیل گفت: “رئیس سرویس اطلاعاتی مصر امروز برای اولین بار با نخست وزیر مصر دیدار کرد و در مورد جنبه های سیاسی ، امنیتی و اقتصادی روابط میان تل آویو و قاهره بحث و تبادل نظر کرد. ” در حساب توییتر خود

بر اساس این بیانیه ، دو طرف همچنین در مورد موضوع میانجیگری مصر بین مقاومت فلسطین و تل آویو بحث و تبادل نظر کردند.

در آخرین قسمت بیانیه ذکر شده است که عباس کامل در نامه ای از رئیس جمهور این کشور ، نفتالی بنت ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی را دعوت کرد تا در هفته های آینده به مصر سفر کند.

این اعلامیه در حالی صورت می گیرد که “والا نیوز” به نقل از منابع آگاه گزارش داد که عباس کامل صبح امروز با نفتالی بنت ، نخست وزیر اسرائیل دیدار کرده و قرار است امشب با بنی گانتز ، وزیر دفاع دیدار کند. با این سیستم آشنا شوید

منابع عبری زبان گفتند موضوع دیدار وی با مقامات رژیم صهیونیستی تبادل آتش دیروز بین نهاد صهیونیستی و نوار غزه بوده است. این کار سه ماه پس از پایان جنگ 12 روزه گذشته انجام شد.

پس از پایان مهلت مقرر برای پاسخگویی به خواسته های جناح های مقاومت مستقر در نوار غزه توسط نهاد صهیونیستی و برخی منابع آگاه از اتفاق نظر مقاومت فلسطین در مورد تشدید تدریجی تنش ها با تل آویو خبر دادند ، رسانه های عبری در این باره ظاهر شدند. امروز دوشنبه زنگ هشدار در شهر در سدروت ، نزدیک نوار غزه به صدا درآمد.

گزارش شده است که حداقل یک موشک از نوار غزه به سمت Sderot شلیک شده است. اما تل آویو پاسخی نداد تا روز بعد ، در دیدار مشترک با نفتالی بنت ، وزیر دفاع اسرائیل و بنی گانتز ، آنها گفتند: “ما در زمان و مکان مناسب و تحت شرایط مناسب پاسخ خواهیم داد.”

انتهای پیام /


دکمه بازگشت به بالا