ورزشی

دقیقی: مهدوی کیا با وکیل تام الاختیار می‌تواند ثبت‌نام کند

علی کریمی ، نامزد پست نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال گفت: اگر مهدوی کیا وکیل کامل داشته باشد ، می تواند از آن استفاده کرده و ثبت نام کند.

به گزارش اخبار ورزشی ، سعید دقیقی قبل از ثبت نام به عنوان نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال ، در مورد مشکل مهدی مهدوی کیا برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: انشاالله مشکل حل شود و به خوبی تمام شود. مهدوی کیا در صورت داشتن وکیل کامل می تواند از آن استفاده کند. امیدوارم کار او درست باشد زیرا او نمادی از فوتبال ایران است و حضورش در این پست به فوتبال ما کمک خواهد کرد.

علی کریمی ، کاندیدای پیشنهادی پست معاون دوم رئیس جمهور افزود: همه بازیکنان فوتبال باید در حل این مشکل کمک کنند زیرا اگر مهدوی کیا نیاید توانایی خوبی را برای فوتبال خود از دست خواهیم داد. بیماری کرونا قلب و مشکلات مربوط به آن می تواند تأثیر بگذارد و او حتی می خواهد برای ثبت نام به ایران بیاید ، اما با این وجود مشکلات سفر و وضعیت کشور این سفر را به تأخیر انداخته است. من معتقدم اگر می خواهیم در فوتبال خود ظرفیت سازی کنیم ، حضور افرادی مانند علی کریمی و مهدی مهدوی کیا به اندازه گیری فوتبال کمک می کند.

وی در پاسخ به حضور ابوالقاسم پور و نه مهدی مهدوی کیا گفت: هیچ چیزی مشخص نشده و تصمیم نهایی گرفته نشده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا