ورزشی

دلایل کناره گیری یکی از اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، به نقل از روابط جامعه فدراسیون والیبال ، امیر خوش خبر در مورد آغاز اردوی تیم ملی افزود: اولین اردوی تیم ملی والیبال در سال 1400 ، فردا (چهارشنبه) آغاز می شود در حالی که ما به تیم ملی اعلام کرده ایم ساعت 16:00 داریم امتحان تاج خود را به کارکنان معرفی کنید

او توضیح می دهد: مطابق با هماهنگی با یکی از آزمایشگاه های پیشرو ، در آغاز ورود شهروندان ، در حال آزمایش مجدی از جانب اردونشینان با اعتماد به نفس بیشتری برای شروع اردو آورده خواهیم شد.

در طی 2 تا 3 روز اول اردو زدن ، ممکن است بیشتر درگیر مسائل پروتکل بهداشتی باشیم و نتوانیم چنین کاری کنیم مشکل ورزش کنید ، اما سپس تمرینات بدن سازی را انجام دهید آغاز خواهیم کرد

سرپرست تیم ملی والیبال اظهار داشت که تا زمان حضور وی آلکورنو سرمربی تیم ملی و توتولو دستیاران وی در ارتش بر روی تمرینات بدن سازی تمرکز خواهند کرد ، وی گفت: تیم ملی فوتبال والیبال ایران با فوتبال تمرین می کند آلکورنو آغاز خواهد بود. پیش از این قرار بود اردوی تیم ملی از 7 فروردین آغاز شود ، اما چون برخی از بازیکنان با اجازه به استراحت بیشتری احتیاج داشتند آلکورنو تأخیر در اردوگاه آغاز ما این کار را انجام دادیم و تا رسیدن سرمربی و مربی تیم ملی تلاش کردیم تا یک تمرین سالم ، بی دغدغه و بدون درگیری با کرونا داشته باشیم.

خبر خوب در مورد برنامه های لژیونرها برای پیوستن به اردوی تیم ملی می گوید: اردو از فردا با حضور 20 بازیکن آغاز می شود آغاز بله ، و همانطور که گفتم ، برنامه اردوگاه بدن سازی ، توان بخشی و فیزیوتراپی تا رسیدن سرمربی خواهد بود.

وی با یادآوری اینکه امیر غفور و سعید معروف کار خود را در لیگ های خارجی به پایان رسانده بودند ، افزود: امیر غفور به ایران برگشته بود و از ابتدا در ارتش بود اما سایر لژیونرها با آلکورنو و وقتی او تصمیم گرفت به ارتش بپیوندید.

رئیس تیم ملی والیبال ایران با تأکید بر اینکه مهمترین نگرانی فدرال در اردوی تیم ملی رعایت کامل پروتکل های بهداشتی است ، گفت: اضافی جلوگیری خواهد شد

وی اظهار داشت: هیچکس بدون او نیست امتحان کرونا منفی مجاز به پیگیری آموزش نیست و ما تلاش می کنیم پروتکل های بهداشتی را تا آنجا که ممکن است دنبال کنیم تا زمانی که خدای ناکرده مشکلی در برنامه تیم ملی ایجاد نشود.

خوش خبر درباره دلایل کناره گیری رحمان محمدی راد از کادر فنی تیم ملی صحبت کرد ، اگرچه پیش از این به عنوان یکی از مربیان ایرانی حاضر در اردو از او نام برده می شد: محمدی راد یکی از مربیان بسیار عالی با کلاس و سبک در والیبال ایران است. او قدم به قدم ظاهر شد و من این فرصت را داشتم که دوران مربیگری او با دوره حضور من در تیم ملی والیبال ایران همزمان شود و من همیشه پیشرفت او را از نزدیک مشاهده می کردم.

وی ادامه داد: محمدی راد در آن دوران ولاسکو، واچ دان لوزان او در کادر فنی تیم ملی ایران حضور داشت و آنچه را که باید از یک مربی بزرگ با نبوغ و هوشمندی فرا می گرفت ، فرا گرفت. او یکی از با ارزش ترین دارایی های والیبال کشورمان است و از او دعوت کردیم که به کادر فنی بپیوندد رحمان | به دلایلی ، او امتناع ورزید. من به او حق كامل دادم و به درخواست او احترام گذاشتم.

سرپرست تیم ملی والیبال ادامه داد: من شخصاً این موضوع را با دکتر مطرح کردم. داورزنی ، رئیس جمهور فدرال ، و او همچنین گفت که اگر رحمان محمدی راد چنین درخواستی داشته باشد و در حضور در اردوی تیم ملی مشکل داشته باشد ، قطعاً این فرصت را به او می دهیم. درهای تیم ملی همیشه به روی آنها باز است و محمدی راد هر زمان که احساس کند صلاحیت حضور در اردو را دارد ، می تواند به کادر فنی بپیوندد. من یک بار دیگر تأکید می کنم که دلیل عدم پذیرش محمدی راد برای عضویت در کادر فنی تیم ملی شخصی است و من نمی توانم این دلیل را روایت کنم ، اما او تنش از کادر فنی درخواست مرخصی کنید. ما هم به او مرخصی دادیم تا کار کند. انشاالله در آینده بتوانیم از حضور وی در کارهای فنی تیم ملی بهره ببریم ، زیرا او مربی بسیار شایسته ای است.

دکمه بازگشت به بالا