ورزشی

دلیل محرمانه هافبک استقلال برای پوشیدن پیراهن قرمز

آفتاب‌‌نیوز :

امیرحسین حسین‌زاده ستاره دو فصل پیش استقلال که نقش مهمی در قهرمانی آبی پوشان در رقابت‌های فصل بیست و یکم لیگ برتر داشت با قراردادی رسماً به تیم تراکتور پیوست.

حسین‌زاده در فصل نقل و انتقالات بار‌ها اسمش به باشگاه استقلال لینک داده شده بود و مذاکراتی بین مدیر برنامه‌های او و مدیران باشگاه استقلال انجام شده بود. حسین‌زاده در حالی که در فصل نقل و انتقالات قصد داشت دوباره آبی پوش شود و پیراهن استقلال را بر تن کند به دلیل شرایط مالی باشگاه استقلال و بدهی‌های این باشگاه تیم تراکتور و پیراهن قرمز این باشگاه را انتخاب کرد.

او که فصل گذشته امیدوار بود تا یکی از مسافران جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باشد، در بلژیک یک نیمکت نشین شد تا شانس جام جهانی را از دست بدهد، ولی او در این فصل به فوتبال ایران بازگشت تا با حضور در ترکیب تراکتور دوباره شانس پوشیدن پیراهن تیم ملی را به دست آورد؛ بنابراین او با انتخاب باشگاه تراکتور هم به پول خود خواهد رسید و اگر درخشش دو فصل گذشته را تکرار کند، می‌تواند نظر مساعد امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی را جلب کند و پیراهن تیم ملی را دوباره بدست آورد و یکی از مسافران جام ملت‌های آسیا شود.

دکمه بازگشت به بالا