ورزشی

دوران مسی و رونالدو تمام شد

به گزارش خبرگزاری اخبار ورزشی؛ ارلینگ هالند پس از انتقال به منچسترسیتی به سطح جدیدی وارد شده و برای شکستن همه رکوردهای گلزنی لیونل مسی و کریستیانو رونالدو دورخیز کرده است. ستاره نروژی که شانس بردن سه گانه دارد و قرار است کفش طلا ببرد، از وین رونی لقب بهترین بازیکن جهان را دریافت کرده است. اسطوره منچستریونایتد در این خصوص گفت:

ارلینگ هالند در حال حاضر بهترین بازیکن جهان است. مسی بهترین بازیکن تاریخ به حساب می آید اما در لحظه ای که داریم با هم صحبت می کنیم، هیچ کسی بهتر از مهاجم منچسترسیتی بازی نمی کند؛ من خودم هم مهاجم رکوردشکنی بودم اما سطحی که او در حال حاضر به آن نزدیک می شود، حقیقتا باورکردنی نیست. هالند به خاطر آمار، عملکرد و ذهنیتش بهترین بازیکن جهان است.

وین رونی ادامه داد:

اگر دنبال برنده ای برای توپ طلا می گردید، باید آن را به هالند بدهید. چرا هالند توپ طلا نبرد؟ 224 گل در 264 بازی یعنی بازیکنی که استانداردهایش هرگز افت نمی کند. ما دوره مسی و رونالدو را به چشم دیدیم اما آن دوره تمام شد. حالا دوران هالند و ام باپه است. زمانی که استعدادی مانند هالند در فوتبال وجود دارد، باید از بازی او لذت ببرید، حتی اگر پیراهن منچسترسیتی را بر تن داشته باشد. او پس از بازی کمیونیتی شیلد مقابل لیورپول با انتقادات زیادی مواجه شد. من همان موقع نوشتم که هیچ شکی در توانایی هایش ندارم و این بازیکن تفاوت را در کورس قهرمانی رقم می زند.

وین رونی افزود:

همیشه حسی به من می گفت که هالند به منچسترسیتی می رود، تیمی که لازم بود پیراهنش را بر تن کند. با این حال در یک مورد اشتباه می کردم. گفتم که او می تواند به ازای هر بازی در لیگ برتر یک گل بزند. حالا می بینیم که هالند طی 28 بازی 32 گل زده است. کم پیش می آید که بازیکنی با این سطح از مرگبار بودن ببینید.

257 251

دکمه بازگشت به بالا