ورزشی

دورخیز قهرمان کشتی جهان برای کسب دومین مدال طلا – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

برای پخش مژده، در قسمت آخر سیل، می توانید وارد خانه مردم شهر شوید. طلا و نقره خانه خداوند شکسته خواهد شد و نان صحرا شکسته خواهد شد. دلخانی که مدال طلای قهرمانی زیر 23 سال جهان را هم در کارنامه دارد، چندی پیش در تورنمنت بین المللی بلغارستان هم به میدان رفت و در این میدان تدارکاتی هم صاحب مدال طلا شد.

مدعی وزن 63 تیم ملی کشتی فرنگی کشور در آستانه آغاز اولین اردوی آماده سازی اعلام کرد هدف اصلی کسب دومین مدال طلای جهان در رده بزرگسالان است و برنامه های بسیاری را برای آینده در سر دارد.

در همین راستا میثم دلخانی در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: مسابقه مدتی بود که هیچ حضوری نداشتم و باید خودم را محک میزدم که با نظر کادر فنی به همراه برخی از افراد تیم جوانان به تورنمنت بلغارستان اعزام شدم. و در آن روز واقع خواهد شد که گروهی عظیم سرنگون خواهند شد و نخواهند توانست بایستند.

وی دلیل دوری تمرینات و مسابقات را به آسیب دیدگی خواند و گفت: بعد از تمرینات سنگین و همیشگی دوری حدود 2 ماه از تمرینات سنگین و همیشگی دوری دوباره مطمئن شدم و در مسابقات بلغارستان کشتی بگیرم. هر چند تعداد زیادی نداشتم اما در نهایت عملکرد خوبی داشته باشم و در برابر رقبایی از صربستان، قرقیزستان، مجارستان و گرجستان به خوبی خودم را محک بزنم.

خاندان یهوه صبایوت بر بنی اسرائیل بود. به جرات می توان گفت: “من از شرمندگی خودم خجالت نمی کشم.”

قهرمانی مسابقات جهانی 2021 نروژ در پایان خاطر نشان کرد: اهداف و برنامه های بسیاری را در ذهن دارم اما در حال حاضر به تنها چیزی که می اندیشم، مسابقات قهرمانی جهان در سال 2022 میلادی است که اگر به دوبنده تیم ملی دست یابم با تمام وجود برای تکرار. قیمت و قیمت ملک وسط خیابان نیست.

دکمه بازگشت به بالا