ورزشی

دورخیز پاریسی‌ها برای فصل نقل‌وانتقالات

پاری‌سن‌ژرمن ۲۰۰ میلیون برای تقویت خط حمله‌اش کنار گذاشته است.

به گزارش اخبار ورزشی و به نقل از سایت آس، قهرمان لیگ فرانسه نام‌های بزرگی را در نظر گرفته است که طبق گزارش‌ها، هری کین و برناردو سیلوا مهم‌ترین گزینه‌های این تیم در تابستان هستند.

پاری‌سن‌ژرمن علاوه بر حضور لوئیس انریکه به عنوان سرمربی، در این ماه باید ترکیبش را برای فصل آینده نهایی کند. علیرغم خرج‌کردن بیش از ۱۰۵ میلیون یورو (حدود ۱۱۵ میلیون دلار) در بازار نقل‌وانتقالات فعلی (۵۵ میلیون برای اوگارته و ۵۰ میلیون برای لوکاس هرناندس) گفته می‌شود که ۲۰۰ میلیون یورو نیز برای تقویت تیم در خط حمله اختصاص داده است.

طبق گزارش Le Parisien، پاری‌سن‌ژرمن بودجه‌ای ۲۰۰ میلیون یورویی دارد. با این حال برای رعایت مقررات بازی جوانمردانه مالی باید تعدادی از بازیکنانش را بفروشد تا حساب‌ها را تزار کند. جدایی لیونل مسی و سرخیو راموس فضا را باز کرده است تا پاری‌سن‌ژرمن در روزهای آتی در نقل‌وانتقالات حضور فعالی داشته باشد.

در حال حاضر، هدف اصلی پاری‌سن‌ژرمن برناردو سیلواست. وینگر راست با استعداد منچسترسیتی که می‌تواند در خط هافبک نیز بازی کند به‌شدت مورد توجه پاریسی‌هاست.

علامت سوال ام‌باپه

مدیران پاری‌سن‌ژرمن رویای حفظ ام‌باپه را درسرمی‌پرورانند و به دنبال هری کین نیز هستن. ناصر الخلیفه اخیراً برای دیدار با نمایندگان کین به لندن سفر کرده است. در حالی که کین یک سال از قراردادش باقی مانده است، جذب او به پتانسیل مالی قابل توجهی نیاز دارد و بایرن‌مونیخ نیز خواستار جذب او است.

ویکتور اوسیمن و گونچالو راموس گزینه‌های بعدی پاریسی‌ها هستند.

هفته‌های آینده برای پاری‌سن‌ژرمن بسیار مهم خواهند بود زیرا آنها برای شکل‌دادن به برنامه‌های آینده خود به‌ویژه در مورد ام‌باپه تلاش خواهند کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا