ورزشی

دوستان صلاح ندانستند تیم ملی بازی تدارکاتی داشته باشد

به گزارش شفاف ، کریم انصاری فرد ، مهاجم تیم ملی در خارج از تمرین تیم اظهار داشت: شرایط در اردوی کیش خوب است. از روزی که به اینجا آمدیم ، همه شرایط و امکانات مهیا بود و ما توانستیم با آرامش تمرین کنیم و برنامه در نظر گرفته شده توسط کادر فنی را برای رفتن به بحرین برای مسابقات اجرا کنیم

وی ادامه داد: همه می دانند اوضاع تیم ملی کمی پیچیده می شود اما قول می دهم بازیکنان با تمام تلاش خود تیم ملی را به جام جهانی صعود کنند. ما با یک بازی کمتر در جایگاه سوم قرار داریم اما شرایط را تغییر خواهیم داد و با دعای مردم و همدلی بازیکنان به مرحله بعدی صعود خواهیم کرد.

انصاری فرد افزود: تیم ملی و بازیکنان چند سال است که همدل هستند. من قول می دهم بازیکنان همدل هستند و بهترین شرایط را برای رسیدن تیم ملی به جایگاه خود فراهم می کنند.

وی در مورد شکایات طارمی از بازداشت دیرهنگام کیش در اردوگاه و عدم بازی دوستانه گفت: مهدی طارمی یک بازیکن حرفه ای است بنابراین می تواند صحبت کند و به اصول خود پایبند باشد. اگر یک بازی دوستانه داشته باشیم ، این بیشتر به نفع ماست ، اما یک بازی لیگ برای دوستان بهتر است. همه حریفان ما با یک بازی دوستانه به مسابقات آمدند ، اما ما نمی توانستیم این کار را انجام دهیم. اگر این یک بازی دوستانه بود ، وضعیت ما بهتر می شد ، اما دوستان در بالا فکر نمی کردند که مناسب باشد و ما نمی توانیم ” هر کاری انجام دهید و ما آن را نشانه خوبی دانستیم.

دکمه بازگشت به بالا