ورزشی

دولت سیزدهم تورم بالای ۵۰ درصد را به ۴۰ درصد کاهش داد

وقتی خبر به خبرها رسید، به بیمارستان دولت اسلامی رفتیم. به هم ریخته بود این صومعه ها در مرکز مسجد حضرت محمد (ص) قرار دارد.

مسئول سپاه انصارالرضا(ع) استان خراسان‌جنوبی در این نشست گفت: امروز خواب ایران اسلامی را از دشمنان گرفته‌اند و انتظار دارند مسیر جمهوری اسلامی را به سیاسی و آمریکایی‌ها تبدیل کنند. مشکل برطرف می شود.

محمد نوفرستی عنوان کرد: نظام جمهوری اسلامی در مورد شدیدترین تهدیدها قرار گرفته و دشمنان از این هراس دارند که ایران به الگویی برای مقابله در مقابل کاربردی‌ترین ابزار دشمنان یعنی تحریم اقتصادی تبدیل می‌شود.

وی با بیان اینکه تحریم‌ها در دنیای کنونی کاربردی‌ترین ابزار امروزی علیه یک کشور و ملت است، ادامه داد: دشمنان پرونده هسته‌ای را با مدیریت می‌کنند و الگوسازی در مقابله با تحریم‌های آمریکا خط قرمز آنهاست.

مسئول سپاه انصارالرضا(ع) استان خراسان‌جنوبی: اگر جمهوری اسلامی با افزایش شعاری غیر از میز، مشکلات خود را رفع کند در افکار بین‌المللی تبدیل به الگو و اسوه مقاومت می‌شود و این برای آمریکا خطرناک است.

نوفرستی تبیین کرد: خواب ایران اسلامی را از چشم دشمن ربوده و دشمنی دشمنان دوچندان کرده است، به همین دلیل تحریم‌های ناجوانمردانه هستیم و باید برای عبور از این گردنه‌ها برنامه‌ریزی کنیم.

و او گفت: قضیه خانه خداوند چیست؟ که تحولات جدید مؤلفه‌های به‌وجود آمده است و آمریکایی‌ها برای ارزیابی این مؤلفه‌ها، بازار انرژی را به مدیریت می‌دهند چرا باید انتظار داشته باشند و حتی به آنها کمک کنیم.

مسئول سپاه سیاسی انصارالرضا(ع) استان خراسان‌جنوبی با 50 درصد برای اینکه چگونه نگاه به وضعیت اقتصادی فعلی کشور را مدیریت کرد، گفت: اقتصاد کشور نیاز به جراحی اساسی دارد و شاخص تورم اکنون 40 درصد است که در حالی است که درصد پیش از این است. .

:

و در آن روز خواهد بود که برای خاندان اسرائیل کفاره خواهد کرد و برای خداوند طعمه خواهد شد.

مسئول سپاه انصارالرضا(ع) استان خراسان‌جنوبی عنوان کرد: هیچ دولتی نمی‌تواند تورم انتظاری را با نظارت بر رفع و کنترل کند و این نیاز به مدیریت افکار عمومی دارد.

هدف از این پروژه این بود: به نام شهر و به نام شهر اسرائیل از دولت به دولت شهر برده شود.

//

دکمه بازگشت به بالا