ورزشی

دو دلیل مشخص نبودن قالب لیگ بسکتبال

سرمربی تیم بسکتبال اصفهان زمین گفت: فرمت لیگ خیلی خوب و واضح است اما به دلیل دو موضوع این اتفاق نیفتاد.

فرزاد کوهیان در گفت وگو با اخبار ورزشی، درباره عملکرد خوب موضوع ذوب آهن اصفهان در این فصل لیگ برتر بسکتبال، توضیح داد: به نظر من این نتیجه حاصل کار تیمی خوب در همه زمینه ها است. باشگاه، کادرفنی و به خصوص بازیکنان ما تمام تلاش خود را می کنند تا بهترین نتایجی را که برای تیم ایجاد می کنند، بگیرند.

وی درباره دو برد مهم مقابل سیرجان و کاله آمل نیز توضیح داد: بازی آسانی وجود ندارد و شاید تا زمانی که یکی دو تیم انگیزه متفاوتی در لیگ نداشته باشند، تیم های دیگر برای کسب نتیجه بازی کنند. بازی با سیرجان بسیار سخت بود اما با تلاش بازیکنانمان توانستیم از زمان و موقعیت های حساس مسابقه برای پیروزی استفاده کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال زانیاکان اصفهان ادامه داد: کاله هم تیم بسیار خوبی است که دو بازیکن خوب خارجی دارد. بازیکنان کاله چندین سال با هم کار کرده اند و کادرفنی خوبی دارند. بازی سختی را پیش بینی می کردیم و خوشبختانه با تلاش مضاعف بازیکنان به پیروزی مهمی دست یافتیم. تیم ما تمرینات مداومی را پشت سر می گذارد و در این دور بازیکنان با انگیزه بالا می خواهند بهترین کار خود را انجام دهند.

کوهیان درباره نامشخص بودن فرم لیگ و صحبت درباره تغییر پلی آف گفت: واقعاً از تغییرات این فصل اطلاعی ندارم، اما بهتر است لیگ ما یک فرمت و برنامه کلی برای برگزاری داشته باشد که قطعاً باعث رشد خواهد شد. روند این فصل. . طبیعتا واقعیت هایی وجود دارد، گاهی به دلیل نبود اسپانسر و انحلال برخی تیم های کم درآمد این امکان وجود ندارد. در کل اما بهتر است برای لیگ برنامه مشخصی داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مصدومیت بازیکن زی کوتا در گذشته وجود داشته است یا این اتفاق در تمرینات و مسابقات این فصل رخ داده است؟ وی توضیح داد: در واقع هر دوی این مسائل وجود دارد، برخی آسیب ها از قبل وجود دارد و برخی جدید هستند. گاهی اوقات برخی از مسائل خارج از کنترل و غیر قابل کنترل هستند.

سرمربی سابق تیم ملی بسکتبال ایران درباره شرایط رقابت های لیگ برتر در این فصل نیز توضیح داد: دو موضوع بسیار مهم در این فصل وجود دارد. اولین مسئله تعداد زیاد تیم هایی است که بازیکنان بیشتری را وارد بسکتبال می کنند و این برای آینده این ورزش مفید است. موضوع دیگر جذب بازیکنان خارجی خوب در اکثر تیم های لیگ برتری است. حضور بازیکنان با کیفیت خارج از کشور می تواند به ارتقای سطح کیفی بازیکنان جوان در لیگ کمک کند.

کوهیان همچنین درباره هدف زیرانیا برای لیگ بسکتبال در این فصل گفت: در حال حاضر تمرکز ما روی بازی های لیگ دسته اول است و بازی به بازی جلو می رویم.

وی درباره کار آسان ذوبی ها مقابل خانه بسکتبال خوزستان نیز توضیح داد: به نظر ما هیچ بازی واقعا راحت نیست. با همین انگیزه بالا مقابل خوزستان بازی می کنیم و همه تیم ها برای ما قابل احترام هستند.

پیام به پایان رسید

دکمه بازگشت به بالا