ورزشی

دو غایب بزرگ تیم ملی مقابل بوسنی

سردار برای سومین هفته متوالی در زنیت بازی نکرد. او قبل از بازی با خیمکی مقابل روبین و دورتموند به دلیل بیماری قادر به همراهی زنیت نبود. این حادثه حضور سردار آزمون در یک بازی دوستانه ایران و بوسنی را در هاله ای از ابهام قرار می دهد. این مسابقات قرار است در تاریخ 13 نوامبر در بوسنی برگزار شود. پیش از این ، باشگاه زنیت رسماً اعلام کرد سردار آزمون از سوی اسکوچیچ برای همراهی تیم ملی فوتبال ایران در دیدار برابر بوسنی دعوت شده است. غیبت سردار به مدت سه هفته در خارج از زمین ، که ممکن است قبل از بازی با بوسنی ادامه داشته باشد. شاید او اسكوچیچ را متقاعد كند كه به رئیس آزمون برای ملاقات با بوسنی وقفه بدهد. خوشبختانه ، طبق اخباری که قبلاً توسط سرمربی زنیت ، سماک اعلام شده بود ، کاپیتان به ویروس کرونا آلوده نشده است. او طی سه هفته گذشته به دلیل آنفولانزای شدید نتوانسته زنیت را در بازی خود همراهی کند. زنیت دیروز با شکست شیمیایی رده بالای روسیه را به طور موقت اشغال کرد.

علی کریمی از نظر دوری از میادین با سردار آزمون وضعیت مشابهی دارد. وی از زمان بازگشت تیم ملی از ارتش ترکیه در هیچ مسابقه ای بازی نکرده است. وی هفته ها درگیر انتخاب تیم بود و در حالی که از طرف استقلال و سپاهان از وی برای عقد قرارداد دعوت شده بود ، اما سرانجام با ال قطر قرارداد امضا کرد و اکنون باید منتظر حضور وی در لیگ ستارگان قطر باشیم. همانطور که گفته شد ، او به دلیل چند هفته دوری از تمرینات میدانی و گروهی از بازی خارج شده است و این دلیل قانع کننده ای برای تصمیم اسکوچیچ برای دعوت دیگر بازیکنان به تیم ملی برای بازی با بوسنی است.

شاید این فرصت در بازی با بوسنی به جای سردار آزمون به کریم انصاری فرد داده شود. سعید عزت اللهی نیز برای دعوت از علی کریمی انتخاب خوبی است. به خصوص که او در چند هفته گذشته در تیم دانمارک در لیگ دانمارک بازی کرده است. خوشبختانه تیم ملی در یکی دو سال اخیر در سه چهارم گذشته با ترافیک بازیکنان روبرو بوده و نبود بازیکن دلسرد کننده نبوده است.

258 252

دکمه بازگشت به بالا