ورزشی

دو نشست و دو تکذیب اظهارات داورزنی/ در انتظار شکستن سکوت «الکنو»! – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، از زمان حضور ولادیمیر آلکنو ، سرمربی تیم ملی والیبال در ایران ، دو کنفرانس مطبوعاتی برگزار شده است که در آن هر سرمربی تیم ملی والیبال دو حادثه توسط فدراسیون را رد کرد. بودن.

مرد یخی با یادداشت های خود طلای المپیک نشان می دهد که چهره او آرام و به دور از احساسات خوب قلب است. برخلاف خواسته های رئیس فدراسیون والیبال او از دعوت فرهاد قائمی به تیم ملی اطلاعی نداشت و از طریق رسانه های روسی و بازتاب سخنان داور حضور قائمی در اردوی ملی را مشاهده کرد و این موضوع را نادیده گرفت و اجازه داد فرهاد قائمی در اردو شرکت کند.

حضور قائمی منوط به این شرط است که در صورت آمادگی و کمک به تیم ملی در صورت عدم آمادگی و در لیست قرار بگیرد.

الکنو که در زمینه های بزرگی مانند المپیک باتجربه است ، نیم نگاهی به آمادگی یا عدم تمایل بازیکنان می بیند. تیم ملی از شرایط او بی اطلاع بود و خواستار ترک ارتش شد.

تصمیم آلکنو زمانی اتفاق افتاد که داور مدعی شد فرهاد به دعوت آلکنو به ارتش فراخوانده شده است! این ادعا توسط آلکنو به طور کامل رد شد.

این اولین ادعای غیرواقعی یک مربی نیست. بر اولین کنفرانس مطبوعاتی نیز الکنو بود وی همچنین قول داور در گفتگو با آنلاین را تکذیب کرد. آلکنو معتقد است که وعده های پلتفرم کار کلاهبرداران است.

دو کنفرانس مطبوعاتی و رد دو بیانیه غیرواقعی توسط رئیس جمهور فدرال اتفاق خوشایندی نبوده و س manyالات زیادی را ایجاد کرده است.

دو اظهارنظر خلاف واقع که حاشیه های زیادی برای تیم ملی در شب قبل از حضور در المپیک ، بزرگترین رویداد ورزشی جهان به همراه داشت. اظهارات غیر واقعی داوسنی درباره حضور قائمی در اردوی ملی و قولهایی که به وی داده بود سرانجام باعث شد قائمی در مصاحبه ای به شدت به مربی تیم ملی حمله کند. علی رغم اقدام غیرحرفه ای فدرال ، الکانو بار دیگر به قائمی فرصت حضور در اردو را داد تا وی را امتحان کند ، اما قول 100٪ داور به قائمی حاشیه زیادی بود.

البته ، بعد از بحث قائمی ، داور نیز قول ندادن قائمی را رد كرد! اما علی رغم اظهارات آشکار آلکنو و رد اظهارات غیرواقعی داور ، اعتقاد عمومی به سخنان رئیس فدراسیون والیبال شکسته شده است!

تیم ملی والیبال باید در اولین بازی خود در المپیک در ماه آگوست با یک تیم قدرتمند لهستان روبرو شود ، اما توجه تیم ملی به دلیل اظهارات غیر واقعی ، دخالت و ایجاد حاشیه توسط فدراسیون از بین رفته است. با این وجود ، آلکنو حق دخالت و آموزش صداقت به مردم فدرال را در این س bigال بزرگ ندارد ، زیرا مربی روسی از کسی نمی ترسد و حقایقی را که ممکن است بعد از بازیهای المپیک گسترده تر شوند ، قاطعانه مطرح می کند. این واقعیت زمان مناسبی برای بیان قبل از المپیک نیست تا تیم ملی رنج بیشتری نبیند.

دکمه بازگشت به بالا