ورزشی

دو پیشنهاد نهایی AFC برای ادامه لیگ قهرمانان آسیا

طبق این گزارش شفاف و طبق گفته الدوحه ، مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بعد از هفته دوم به دلیل ویروس کرونا بسته است و تاکنون هیچ جلسه‌ای برگزار نشده است. فوتبال از مارس در آسیا بسته شده است ، اما کنفدراسیون فوتبال آسیا تأیید کرده است که لیگ قهرمانان آسیا و لیگ های محلی برگزار می شود.

منصور العنصاری دبیرکل فدراسیون فوتبال قطر از آخرین دیدار AFC با کنفدراسیون فوتبال غرب آسیا برای تعیین فینال لیگ قهرمانان آسیا خبر داد که قرار است چهارشنبه (14 ژوئن) از طریق کنفرانس ویدئویی برگزار شود.

به گفته مقامات قطر ، کنفدراسیون فوتبال آسیا دو پیشنهاد آخر برای ادامه فصل در لیگ قهرمانان آسیا ارائه کرده است.

پیشنهاد اول: این بازی به صورت “سیستم تجمعی” برگزار می شود ، یک بازی واحد که به میزبانی یک یا دو کشور برگزار می شود ، به این ترتیب چهار بازی باقی مانده در سطح گروه به اضافه هشت نهایی به این ترتیب برگزار می شود. سفر دور به میزبانی تیم های شرکت کننده برگزار می شود.

فینال ها 22 آبان در غرب و 28 نوامبر در شرق بازی خواهند شد.

پیشنهاد دوم: چهار بازی مرحله گروهی باقیمانده طبق روال قبلی انجام می شود که قرار است میزبان هر تیم باشد ، اما بازی حذف به صورت یک بازی واحد برگزار می شود ، بنابراین در سطح هشتم ، تیم های سطح برتر یک مسابقه را برگزار می کنند و به مرحله بعد تساوی می دهند. خواهد بود.

در هر دو قرارداد ، بازی بدون تماشاگر انجام می شود و در جلسه چهارشنبه یکی از دو پیشنهاد انتخاب می شود.

دکمه بازگشت به بالا