ورزشی

دژاگه: از فوتبال خداحافظی نکرده‌ام!

اشکان دژاگه درمورد شایعه خداحافظی‌اش از فوتبال، اظهار داشت: به هیچ وجه به خداحافظی از فوتبال فکر نمی‌کنم و خدا را شکر بدنم آماده است و می‌خواهم به فوتبالم ادامه دهم. ان شاءالله به زودی هم تصمیم می‌گیرم که فصل آینده در کدام تیم بازی کنم.

وی ادامه داد: البته اولویتم برای ادامه بازی تیم فولاد خوزستان است. برای اینکه با علیرضا منصوریان رابطه خیلی خوبی دارم. به هم احترام می‌گذاریم و الان هم در ارتباط هستیم. بازهم تاکید می‌کنم به خداحافظی فکر نمی‌کنم. خوشبختانه در این مدت که آلمان هستم، تمرینات اختصاصی خودم را انجام داده و می‌دهم تا آمادگی بدنی‌ام را از دست ندهم.

کاپیتان پیشین تیم ملی تاکید کرد: به زودی تصمیم خود را برای تیم آینده‌ام می‌گیرم. همانطور هم که گفتم اولویتم ماندن در تیم فولاد است و با توجه به ارتباط خوبی که با منصوریان دارم، امیدوارم شرایط مهیا باشد تا در این تیم بمانم و با او کار کنم.

دژاگه که سابقه قهرمانی در بوندس لیگا همراه تیم وولفسبورگ و بازی در لیگ انگلیس را همراه فولام در کارنامه خود دارد، درباره اینکه آیا از تیم‌های دیگر هم پیشنهادی دارد، گفت: با وجود اینکه در پایان فصل قراردادم با تیم فولاد به پایان رسید، خیلی امیدوار بودم و هستم که با فولاد ادامه بدهم برای همین خیلی روی پیشنهادها فکر نکردم. به احترام منصوریان حتی صحبتی هم با تیم‌های دیگر نکردم.

دژاگه در پایان تاکید کرد: در این چند وقت برخی مطالب و خبرهایی مبنی بر خداحافظی من منتشر شد. فقط خواستم از طریق این مصاحبه اعلام کنم که قصد خداحافظی از فوتبال را ندارم و خوشبختانه بدنم آماده است تا فوتبال بازی کنم و به زودی تیم آینده‌ام مشخص خواهد شد.

258 258

دکمه بازگشت به بالا