ورزشی

دیبالا برای همیشه – اخبار ورزشی

یوونتوس می خواهد مهاجم آرژانتینی خود برای همیشه در این باشگاه بماند.

به گزارش اخبار ورزشی ، پائولو دیبالا و یوونتوس می خواهند تا زمانی که مهاجم آرژانتینی کفشهای خود را آویزان کند ، همکاری کنند. این بازیکن تابستان گذشته در لیگ برتر انگلیس بازی خواهد کرد. تیم هایی مانند منچستریونایتد و تاتنهام خواهان دیبالا هستند ، اما اکنون می خواهند قراردادی را امضا کنند تا برای همیشه در یوونتوس بماند.

به گزارش Toto Sport ، باشگاه تورین و سرمربی مهاجم آرژانتینی در حال مذاکره برای امضای قرارداد جدید هستند. قرارداد دیبالا تا ژوئن 2022 ادامه دارد. مطبوعات ایتالیایی تأکید کرده اند که هم باشگاه ها و هم بازیکنان می خواهند قرارداد دائمی را امضا کنند تا “جواهر” بتواند مورد علاقه جدیدی باشد.

بحران کورونا روی درآمد این باشگاه ایتالیا تأثیر گذاشته و مذاکرات تحت تأثیر قرار خواهد گرفت. یوونتوس خواستار حقوق آرژانتین 7 میلیون دلار باقی مانده و در سالهای آینده افزایش می یابد.

دیبالا در سال 2015 پالرمو را ترک کرد تا به یوونتوس بپیوندد. او یکی از بازیکنان پیشرو در تورین و کلسیمو است. آرژانتینی در این فصل 13 گل به ثمر رسانده و 12 پاس گل داده است. یوونتوس او را ارزشمند می داند و می خواهد این بازیکن یکی از اسطوره های باشگاه باشد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا