ورزشی

دی‌بروینه آماده است – اخبار ورزشی

هافبک بلژیکی منچسترسیتی از پیروزی تیمش برابر کپنهاگن خوشحال است. او گفت در شرایط خوبی به سر می‌برد.

به گزارش اخبار ورزشی،‌ منچسترسیتی در دیدار رفت دور یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر کپنهاگن توانست با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد. ستاره این بازی کوین دی‌بروینه بود که دو پاس گل داد و یک گل هم زد.

به نوشته بی‌تی‌اسپورت، او بعد از بازی گفت: این پیروزی راحت به دست نیامد. چند بار در این ورزشگاه به میدان رفته‌ایم و فضا و حال و هوایی خاصی دارد. باید به حریف احترام می‌گذاشتیم و این‌گونه هم به میدان رفتیم. بازی را بسیار خوب آغاز کردیم. تنها یک اشتباه داشتیم که حریف به‌خوبی از آن استفاده کرد و به گل رسید. حریف در نیمه دوم سبک بازی‌اش را تغییر داد و با پنج مدافع بازی کرد. با این حال توانستیم این خط دفاعی را باز کنیم و به گل برسیم.

این ستاره بلژیکی ادامه داد: می‌خواهیم کمترین اشتباه را داشته باشیم؛ چرا که می‌دانیم هر اشتباهی تاوان دارد. این پیروزی را فراموش و به بازی‌های بعدی فکر می‌کنیم.

او درباره وضعیتش هم گفت: ۶ – ۵ ماه بازی نکردم و طبیعی است که بازگشت بعد از این مدت طولانی سخت باشد. بسیار خوشحالم که اکنون بازی می‌کنم و تاثیرگذارم. احساس می‌کنم شرایطم خوب است و همه چیز به‌خوبی پیش می‌رود البته هنوز آماده آماده نیستم؛ چرا که تقریبا یک سال است که ۹۰ دقیقه بازی نکرده‌ام. خوشبختانه شرایط بدنی‌ام خوب است و بسیار خوشحالم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا