ورزشی

دیدارهای باقیمانده حساس است / بازیکنان نباید به سپاهان فکر کنند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

صادق ورمزیار در گفتگو با آنلاین ، در مورد بازی استقلال روز پنجشنبه مقابل استقلال اظهار داشت: “ابی پوشنان در دو هفته گذشته به دو پیروزی مهم دست یافت و به مقام دوم جدول رسید.”

وی تأکید کرد: آنها می توانستند پارس جنوبی و سپاهان را شکست دهند و شش امتیاز کسب کنند و مقام دوم را در جدول رده بندی برای خود تثبیت کنند. البته پیروزی مقابل سپاهان جالب تر بود زیرا سه امتیاز با 10 نفر داشتند.

مدافع پیشین استقلال ادامه داد: در آن مسابقه آبی ها توانستند با یک گل دیابت شهر خودرو را بزنند. مطمئناً ، سهراب بختیاری زاده که اخیراً هدایت این تیم را به عنوان سرمربی شاهرخرو به عهده گرفته بود ، نمی خواست در این بازی باخت. او برنامه های ویژه ای برای این مسابقه دارد و در تلاش است تا با کسب سه امتیاز مساوی استقلال ، تیم خودروی سدرو را بهبود بخشد.

وی ادامه داد: اکنون استقلال باید با توجه به دو پیروزی که به دست آورد و وضعیت روحی خوبی برای او کسب کرد فقط سه امتیاز در این رقابت کسب کند ، زیرا با این پیروزی می تواند ارتقاء به لیگ قهرمانان را تضمین کند.

ورمزیار در پاسخ به این سؤال که آیا بازی هفته آینده سپاهان و سپاهان از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در این مسابقه مؤثر خواهد بود یا خیر ، ورمزیار افزود: تمرکز کادر فنی و بازیکنان فقط باید روی مسابقه مقابل شاهرخ خودرو باشد. این بازی نسبت به بلوز حساس است و به طور کلی باید گفت سه بازی باقی مانده در لیگ برتر هر کدام حساسیت خاصی به استقلال دارند. بنابراین کادر فنی و بازیکنان فقط باید در مورد این مسابقه فکر کنند زیرا زمان زیادی برای فکر کردن در مورد سپاهان وجود دارد.

وی در پایان اظهار می کند: فرهاد مجیدی روزهای سخت را پشت سر می گذارد. او اکنون با دو برد پیاپی آرام است و باید سه بازی باقی مانده در لیگ و بازی مقابل سپاهان در جام حذفی را با تمرکز کامل به پایان برساند.

دکمه بازگشت به بالا