اقتصادی

دیدار امیرعبداللهیان با رئیس مجمع عمومی سازمان ملل

به گذرش اخبار ورزشی، وزیر امور خارجه کشورمان در عین ددار، دیگران و وضعیت دولت، گری در نظر احیای برجام و تبادل شدت با طرف آمریکایی، آناتومی و تجلی دشت، حقیقت گرایی و افراط در انقلاب افغانستان نجرانی گدی پرای کاشورهای، ولسوالی بدل شده.

حسین امیرعبداللهیان تشریح ابتکار کاشورمان با عنوان سازنده اصلی قنما مقابل با گورد و غبار سوال رایج کجاست به عنوان یک مسئله مشترک مانند منطقه دانست یک میلیون نفر یک میلیون مردم، کردها را تهدید می کند و مردم با هدایت مردم مواجه می شوند؟

چابا کروچی ریس، هفتاد و هفتم، مجمع عمومی نز، در پذیرایی جمهوری اسلامی ایران و با اشاره به تنمندی، نهاد دیپلماسی ایران، تقدیم آمیدواری، کردهای ایران، حکاکی موثر از دار فراینیذر، مجلس.

و ما اشاره ای به Natwani Shurai Amenet der Padkhten توسط موضوعات سیاری از جهانی داریم که یک خط تیره را به عنوان انتظار عمومی به عنوان شوره فعال خود شادن بش از پیش مجتمع عمومی با موضوعات مرتبط با امینات جهانی نشان می دهد.

رئیس یک مجمع عمومی با اشاره به نجرانی گری در جهان در حوزه آب، آمیدواری کردهای ایران حضور مؤثری نشان داد، یعنی همایش جهانی، ریاست منابع آب در ماه مریخ دشته. بریده شده.

311311

دکمه بازگشت به بالا