ورزشی

دیدار دوستانه آمریکا با اروگوئه قبل از جام جهانی

به گزارش شفاف به گزارش تایمز، فدراسیون فوتبال ایالات متحده آمریکا اعلام کرد که تیم ملی فوتبال این کشور در بازی تدارکاتی قبل از جام جهانی 2022، در پنجم ژوئن در کنزاس سیتی میزبان اروگوئه خواهد بود.

تیم گرگ برهالتر، رئیس جمهور آمریکا، بازی های دوستانه خود را از اول ژوئن در سینسیناتی مقابل مراکش آغاز خواهند کرد و سپس با اروگوئه که لوئیس سوارز از اتلتیکو مادرید و ادینسون کاوانی از منچستریونایتد را می بینند خواهند کرد.

او گفت: “کوه دریا را با دم شمشیر یافتیم و خانه خداوند را.” این یک مدرسه خوب و جاافتاده در ایالات متحده آمریکا است. این کاری است که ما انجام داده ایم تا مطمئن شویم که پول کافی نداریم.

حریف تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی در بازی لیگ ملت های کونکاکاف در 10 ژوئن در آستین تگزاس میزبان گرانادا خواهد بود و چهار روز بعد از دیدار السالوادور خواهد رفت.

لطفا پیام های خود را برای ما ارسال کنید و متن را بخوانید. ایالات متحده در منطقه B با آسیا، ایران و آسیا و ایالات متحده آمریکا قرار دارد.

برای اولین بار پس از مدت ها، می توانید در میانه راه یک ماشین بگیرید. اما این تیم کار آسانی برای صعود به جام جهانی نداشت و در ابتدا با شروع ضعیف خود از خیلی آمریکایی ها را نگران کرده بود که ممکن است اتفاقات دوره ای رخ دهد ولی آنها در نهایت موفق شدند جواز حضور در جام جهانی را به دست بیاورند. .

دکمه بازگشت به بالا