اقتصادی

دیدار رئیس جمهوری مصر با مشاور امنیت ملی امارات

رئیس جمهور مصر در استقبال از هیئت اماراتی به ریاست مشاور امنیت ملی اعلام کرد که قاهره می خواهد روابط دوجانبه را در همه زمینه ها تقویت و گسترش دهد.

به گزارش خبرگزاری اخبار ورزشی به نقل از اسکای نیوز ، عبدالفتاح السیسی ، رئیس جمهور مصر ، با یک هیئت بلندپایه اماراتی به ریاست طهونون بن زاید آل نهیان ، مشاور امنیت ملی این کشور در کاخ ریاست جمهوری دیدار کرد.

وی افزود که در این دیدار بر همکاری های دوجانبه به ویژه در بخش های اقتصادی و تجاری و ارتقای سرمایه گذاری مشترک بین دو کشور در بخش های مختلف مصر تمرکز شد.

شیخ طهونون همچنین از فضای موجود در مصر برای جذب سرمایه گذاری ، که فرصت بی سابقه ای را برای سرمایه گذاری امارات و سایر کشورها فراهم می کند ، تقدیر کرد ، زیرا سرمایه گذاری مستقیم امارات در مصر بیش از 15 میلیارد دلار بود.

صندوق حاکمیت مصر و شرکت توسعه ابوظبی یک پلت فرم سرمایه گذاری مشترک استراتژیک به ارزش 20 میلیارد دلار در سال 2019 راه اندازی کردند و شرکت ابوظبی پروژه های سرمایه گذاری به ارزش 3 میلیارد دلار را تأمین کرد.

محمد السویدی ، مدیرعامل گروه هولدینگ ابوظبی ، تأیید کرد که بازار مصر بازار امیدوار کننده ای است و پروژه هایی در بازار مصر وجود دارد که سرمایه گذاران را جذب می کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا