اقتصادی

دیدار نخست وزیر رژیم موقت صهیونیستی با رئیس امارات

به گذرش گروه در میان آخوندها، خبر گازری فارس، نفتالی بنت نخست، وزیر رحیم، صهیونیست موقت، پس از ظهور امروز پنج شنبه، کابین «شطی» توسط دیدار محمد بن زاید آل نهیان، رئیس امارات متحده عربی. قایق

اخبار رسمی امارات گازرش داد دختر دیرین دیدار انتخاب بن زاید با عنوان رئیس جمهور جدید امارات راء تباریک و شاکی رحیم صهیونیسم ابتکار مشترک در امارات. امارات، شما آنجا هستید، شما آنجا هستید، شما آنجا هستید، شما آنجا هستید، شما آنجا هستید، شما آنجا هستید، آیا؟

بن زاید همان مکان های دختری است که دولت و مردم امارات کرد قرادانی به او نسبت داده اند. دو طرف است «مسیرهای همکاری دوجانبه و فرصت ثایی گسترش در زمینه از نظر آن متفاوت است، سرمایه گازی، اقتصادی و گسترشی به ویژه امنیت غذایی و بهداشت را برسی کرندند».

کتاب نفتالی دختری در ابوظبی به سمت شرعیتی تصویری از گارفت که بست و دوم اردیبهشت ماه “ایزاک هرتزوگ” رئیس رژیم صهیونیسم، آنها در امارات متحده عربی هستند، سفر کردی پاد. ما یک حمره، یک لوستر، یک کابینه، یک کابین، یک نمایش تلویزیونی، یک نمایش داریم که به مناسبت «خلیفه بن زاید» رئیس جمهور پیشین امارات پخش شد که در آن ابوظبی با همدردی برگزار شد.

به عنوان درگدشت خلیفه بن زاید آل نهیان، “شورای عالی اتحادیه” امارات متحده عربی، محمد بن زاید آل نهیان RA دارای عنوان رئیس دولتی است که کردها در آن انتخاب می شوند.

غرب، اردن، مصر، امارات، بحرین و سودان، شش کشور، عربی، بود که با میانگیگیری دولت، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده آمریکا، زیر پا گذاشته شده توسط آدی سازی، پیوندهای خود با رژیم صهیونیستی. امارت، بحرین، جیزو، اولین، خشورهای، بودند که با، وساطت آمریکا، صهیونیسم با رازیم، خود را ادیازی کرندند لینک. مراکش و رژیم صهیونیستی حمچنین توافقنه که یک دوره اقتصادی و تجاری است اکنون در کارندند.

انتهای پیام/




تقاضای نظر در صفحه اول بیشنهاد کجاست

دکمه بازگشت به بالا