ورزشی

دیوار بلند مُنادی مقابل پرسپولیس/ شاگردان یحیی در نخستین گام متوقف شدند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری اخبار ورزشی؛ تیم سایپا در آغاز هفته اول بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال از ساعت 16:30 در ورزشگاه دستگردی میزبان پرسپولیس بود که در پایان با تساوی بدون گل شاگردان یحیی گل محمدی با یک امتیاز از میدان خارج شدند.

در 15 دقیقه ابتدایی این مسابقات شاهد یک بازی کاملاً روان بودیم اما در چند دقیقه شاگردان گل محمدی عملکرد بهتری در ایجاد موقعیت های گل از خود نشان دادند. در دقیقه 9 روی ارسال عمقی مهدی عبدی با اکبر منادی تک به تک بازی کرد و توانست دروازه سایپا را باز کند اما ضربه او در اوت با مداخله دروازه بان سایپا انجام شد. در دقیقه 12 حسین کامیاب حرکت خوبی از سمت راست انجام داد و سپس موقعیت خوبی برای ورود به محوطه جریمه پرسپولیس داشت اما ضربه او در اوت با موفقیت انجام شد.

در دقیقه 14 وحید امیری پشت محوطه جریمه سایپا دست خود را به توپ رساند و با ارسال پاس آن را به احمد نوراللهی داد اما ضربه این بازیکن به دفاع سایپا برخورد کرد و به کرنر رفت. در دقیقه 21 احسان پهلوان موقعیت زیادی داشت تا دروازه سایپا را باز کند اما ضربه این بازیکن نیز به کرنر تبدیل شد. در دقیقه 29 رضا علیاری در فرصت حمله فرصت داشت دروازه پرسپولیس را باز کند اما این موقعیت از دست رفت. در دقیقه 36 احسان پهلوان با یک ضربه زیبا دروازه سایپا را هدف گرفت اما ضربه او با عملکرد خوب منادی به کرنر رفت. در دقیقه 2 + 45 مهدی عبدی درون محوطه جریمه سایپا صاحب توپ شد و با ضربه ای از پای راست دروازه را هدف گرفت اما ضربه او به تیر عمودی برخورد کرد و تبدیل به گل نشد.

33

پرسپولیس و سایپا در نیمه دوم بازی جالبی را به نمایش گذاشتند. در دقیقه 48 محمد حسین کنعانی زادگان مدافع پرسپولیس دروازه سایپا را به آستانه آغازین هل داد اما منادی دوباره در نقش نجات سایپا ظاهر شد و توپ کنعانی زادگان را دفع کرد. در دقیقه 50 بازیکن سایپا یک ضربه کرنر به سمت دروازه پرسپولیس زد و در یک موقعیت ناراحت کننده ، ممکن است مدافع با پیراهن قرمز توپ را وارد دروازه تیم کند اما ضربات آنها بیشتر شد. اگرچه سایپا یک حمله سریع و خطرناک در خط حمله نشان داد ، اما تیم پرسپولیس یک بار دیگر دروازه سایپا را توسط کمال کامیابی نیا تهدید کرد ، اما ضربه این هافبک نیز در اوت با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

گل محمدی جانشین آرمانی رمضانی می شود تا تیم حمله تیمش را تقویت کند. بعداً میلاد سرلک جایگزین احمد نوراللهی شد. با این حال ، سفیدپوشان 11 دقیقه آخر را با یک بازیکن غایب بازی کردند. کامیابی نیا با دریافت کارت زرد دوم خود در دقیقه 79 آزاد شد. سایپا در دقیقه 82 انتقام میلاد سرلک را تلافی کرد اما واکنش حامد لک اجازه نداد شاگرد ابراهیم صادقی گلزنی کند. پرسپولیس علی رغم اینکه تعداد بازیکنان کمتری دارد ، تا آخرین لحظه تلاش برای پیروزی دارد. در دقیقه 86 سرلک یک شوت به سمت دروازه سایپا زد اما اکبر منادی در این نیمه همچنان نفر اول بود و توپ را به کرنر فرستاد تا بازی با یک گل بدون گل به پایان برسد.

داور: حسن اکرمی

ترکیب سایپا:

حسین اکبر منادی ، رضا علیاری ، فریبرز گرامی ، حسین ماهینی (43 ساله – امید دوره) ، سعید محمدی فر ، ابوالفضل جلالی ، صادق بارانی ، مهرداد عبدی ، حسین ملکی ، حسین کامیاب و مجید علیاری (45 ساله – محمدرضا سلیمانی).

سرمربی: ابراهیم صادقی

ترکیب تخت جمشید:

حامد لک ، محمد حسین کنعانی زادگان ، سید جلال حسینی ، سعید آقایی ، مهدی شیری ، احمد نوراللهی (75 – میلاد سرلک) ، کمال کامیابی نیا ، بشار رسن ، احسان پهلوان ، وحید امیری و مهدی عبدی (69 – آرمان رمضانی).

سرمربی: یحیی گل محمدی

دکمه بازگشت به بالا