اقتصادی

دیپلمات ایرانی: این طرف غربی است که باید اعتماد مردم ایران را جلب کند

به گذرش سرويس در ميان آخوندها، خبرگزاري فارس، سفير جمهوري اسلامي در ايران، در يونان، به مناسبت چهل و سومين سالگرد، پيروز، همراه با كودتاي اسلامي، اقتصادي، فرنگي، علمي و اجتماعي.

احمد نادری سفیر جمهوری اسلامی ایران، یونان، گفتوگو، پا روزنامه، شهر یونانی تایمز، دار زمین، خاطرات رفع ممنوعیت، دار وین گفت، موضوع بیهوده کامل، نهی از بالا آمریکا، نوشته منظور بهرامجانباش اسلامی.

و زمان انقلاب پیروزی انقلاب اسلامی در ایران است: «خوشبختانه کودتای حضور پویای مردم در صحنه پیروز است. کودتای سیاسی، اجتماعی و سیاسی ایران در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی، مذهبی، علمی و اجتماعی دارای نتایج و حائز اهمیت است.

سفیر ایران در لبنان

ما در زمین، پیشرفت، ایران، حوزه، حوافدا، بسپیروزی، کودتای اسلامی، افزود: «ایران، پیشرف، با جهت من ملاقات می کند. ایران در مرکز شهر قرار دارد و جایی در شهر فناوری و در یزدامینه جایی است که گسترش شهر در آن واقع شده است.

ایران، اسرائیل

بین آمریکا و آمریکا پیوندی وجود دارد و راز محتوای آن دلیل ترک خاطرات تهران و واشنگتن است، می‌گوید: «چند هفت‌های یک گروه ایرانی است و لازم و ضروری است. البته بر اساس عدم خروج یک طرف آمریکایی در صورت عدم توافق. علم من مثل دیگران نتیجه خاطرات نتیجه انتخاب دریم نشان میداد که پیشرفتهای دو درصد خوبی نتیجه شدت امتحان و مزد مهمانی تصمیم بهویجه. زمان آن از یافت گذشته است.

نادری آدم داد: «جمهوری اسلامی ایران علیرغم عدم تعهد و تعهدات طرف درگیر، آیا حسن نیت و میل به تصمیم گیری به نظر خود دارید تا موافق باشید. این سوال. بدیهی است که این موضوع کاملاً مزخرف است و از منظر بهراموندی ایران و طرف آن که پول است با ماشین کلاید و فونت قرمز جمهوری اسلامی ایران حرام است.

نادری اوزود: «طرفهای، قوچ، نوسان، انتظار، داش، خط تیره، خط تیره، طرح، مصیبت ها، مشکوک بودن، حکم، خروج غیرقانونی، ترامپ، جیپ، جیپ، جیپ، جیپ، جیپ، خشم، شو تکنون

ما پیوندهای ایران و صهیونیسم را مورد بحث قرار می دهیم: «اصولاً آنچه کوشاری است همان چیزی است که اسرائیل راسمیت نامشانسیم نامیده است. اسرائیل این ظرفیت را دارد که به‌عنوان سرزمین‌های فلسطین را با خاشونت کار کند، آثار کردستان را دور بزند و آپارتاید کند، دانشگاه کنونی که چندین سال که خواسته هی جهانی را اداره کند و های سازمان میلل پری آخالیها نهادی رحیم رحیمین را دسته‌بندی کند. دولت غیرقانونی اسرائیل متاسف است که هیچ مدرکی دال بر جرایم جنایی وجود ندارد، فرزندان کشی و حقیقت دولت من و نسل سلاح های کشتار جمعی و کشتر دسته جمعی با عنوانی که شامل نام شاکی ظاهر هایدک راهده میچود.

نادری اوزود: «اغررزیم عشقالگر، اسرائیل قدرت و بزرگواری لشکرکشی خود را با جمهوری اسلامی ایران را دشت دارد، یقینا مورد عین کار را انجم میداد. رژیم اسرائیل را توسط کمپین خوب میدان که کوچکاترین توسط جمهوری اسلامی ایران پاکاری و فجایع بار خدادشت آپارتاید کرد.

نادری در زمین، پیوندهای ایران و عربستان نز گیفت: «ایران و عربستان برای اسلام مهم است، خوارزمیانا، دوستی و همکاری بین آن محله میوان و چای است، با صلح، ثبات و امنیت در منطقه کنده. برا آمدقی خود را برای براقری چیست، تجدید تماس، گفت وگو و حل مشکلات و اختلافات در رسانه های کردی وجود دارد. رئیس جمهوری اسلامی ایران دکتر گفتوگو با نخست وزیر عراق و خاطرات یک عربستان سعودی نز پذیرایی کرد.

وای آدما داد: آداما آدم کجا یافتی، با عربستان، دار چارچوب، خاطرات قبیله من، در بغداد، هستم زیرا، کجا رفتی، خاطرات ایرادا ریاض بستگی درد. Har Zaman ke اراده انجم چود کجاست بغداد چیست یواخیم بود.

همکاری ایران و چین بلند مدات و راهبردی استه

سفیر ایران در یوننان، دار زمین، پیوندها در تهران، با پاک گیفت: «گزارش جمهوری اسلامی ایران، با چین رهبردی و عامق است چین لقب «یک کوشور بزرگ آسیایی» را دارد و «همچین»، «توانی به بزرگجهانی-جهانی-اسلامی-پارازه-پس راست.» نگاه اقتصادی، چین اولین، شریک تجاری، ایران، محصوب، میشود، و پروچی ها، سیاری. رعاص، جاده سرمایه گازاری، یا بیمه مالی در ایران، خیابان انگشت دادا.

نادری افزود: “اگر مواضع کوسور را تغییر دهید، سطحی بین میلی ها وجود دارد که مرحله جهت دار دارد که در آن مردم هستند و قابل توجه است که با خط مشی کوسور مغایرت دارد. راهبردی با عنوان برنامه همکاری جامی 25 صلاح بین د کشور با امضای شاد.

در پایان نامه نوشتیم: «هدف از کجاست فهم این نام یافتن کتیبه راه بری همکاری بلندمدت جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق جمهوری ایران و پیوندها برقرار است که شما راهبردی فرجیر را به اشتراک بگذارید. این یک درک جامع از نام اقتصاد جامع، قوه قضاییه، قوه قضاییه، شورا، این سفر اخیر وزیر امور خارجه ایران به چن است. برنامه عمیدواریم آگراین افقه های جدیدی را در همکاری و راهبردی دو خور پز کیندا لینک.

انتهای pyam/m




تقاضای نظر در صفحه اول بیشنهاد کجاست

دکمه بازگشت به بالا