اقتصادی

دیپلماسی موفق دولت سیزدهم تمام معادلات دشمنان را برهم زد

معاون وزیر کشور: دیپلماسی موفق دولت سیزدهم تمام معادلات دشمنان را برهم زد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور بابیان این که دشمن درصدد انزوای ایران بود، اما دیپلماسی موفق دولت سیزدهم تمام معادلات آنها را بر هم زد، گفت: دولت سیزدهم برای رونق صنعت گردشگری برای افرادی که در درگاه ملی صدور مجوز نام نویسی کرده بودند، ۲۹ هزار مجوز ایجاد تاسیسات گردشگری صادر کرد. ‎

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری اخبار ورزشی از مازندران ، محسن کوشش تبار روز چهارشنبه در همایش ملی گردشگری مازندران در بابلسر بیان کرد: ۵۵ هزار درخواست در درگاه ملی ثبت شد که با هدف رونق گردشگری برای ۲۹ هزار مورد مجوز صادر شد.

وی اضافه کرد: در مازندران یک هزار و ۲۷۹ درخواست ثبت شده بود که تاکنون ۴۸۰ مجوز در حوزه گردشگری این استان صادر شده است.

معاون اقتصادی وزیر کشور با بیان اینکه لغو روادید گردشگری میان ایران و روسیه آرزویی چندین ساله بود، گفت: دولت سیزدهم با دیپلماسی موفق خود توانست با همت رئیس جمهور این آرزوی چند ساله در حوزه گردشگری را برآورده کند.

کوشش تبار با اشاره به اینکه لغو روادید و حضور ایران در عرصه‌ها و پیمان‌های بین‌المللی و منطقه‌ای از عملکرد موفق دولت سیزدهم است، اظهار کرد: دشمن درصدد انزوای ایران بود اما دیپلماسی موفق دولت سیزدهم تمام معادلات آنها را بر هم زد.

وی با بیان این مطلب که جایگاه صنعت گردشگری از اهمیت ویژه ای برخوردار است، افزود: دولت از تمام ظرفیت های موجود برای حمایت از بخش خصوصی استفاده خواهد کرد تا این صنعت رونق بیشتری داشته باشد.

دیپلماسی، زیرساختی برای گردشگری

همچنین یوسف نوری، مشاور وزیر امور خارجه نیز در این همایش گفت: دیپلماسی یکی از زیرساخت‌های رونق صنعت گردشگری است که دولت در این امر موفق عمل کرد.

وی با اشاره به اینکه رونق گردشگری در تولید ناخالص ملی نقش مهمی دارد، بیان کرد: در گردشگری فرهنگی شناخت آداب و رسوم باید مد نظر باشد.

این مقام مسوول تصریح کرد: ظرفیت‌های چند بُعدی استان مازندران در حوزه‌های مختلف فراوان است که باید از این ظرفیت‌ها برای رونق گردشگری استفاده کنیم.

انتهای پیام






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا