ورزشی

ذوالفقار نسب: من سعی خواهم کرد که فوتبال هفت پارالمپیک دیگر داشته باشم

رئیس اتحادیه فوتبال هفت طرفه گفت: من تمام تلاش خود را خواهم کرد تا دوباره فوتبال هفت جانبه یک پارالمپیک دوباره بسازد.

در مصاحبه با اخبار ورزشی ، بیژن ذوالفقار نسب با بیان اینکه دانش کافی از فوتبال هفت جانبه دارد ، اظهار داشت: من مدیر فنی تیم فوتبال هفت نفره در پارالمپیک لندن و ریو هستم و تقریباً 10 سال با این تیم کار کردم. ، بنابراین در مقایسه با من با این تیم ناآشنا هستم و تجربه کافی در مورد عملکرد بازیکن دارم.

وی اظهار داشت: وقتی اسباقیان در مورد کار با تیم فوتبال هفت نفره با من صحبت کرد ، بدون قید و شرط آن را پذیرفتم و از تجربه من به بهترین وجه برای توسعه و پیشرفت این تیم استفاده خواهم کرد تا بتوانند در مسابقات بین المللی تصمیمات خوبی بگیرند. ،

رئیس این فدراسیون هفت نفره فوتبال در پاسخ به این سؤال که برنامه های وی برای بازگشت این تیم به بازی های پارالمپیک چیست ، گفت: “ما در تلاش هستیم تا با فدراسیون جانبازان و افراد معلول و کمیته ملی پارالمپیک مشورت کنیم تا اوضاع بهتر شود.” بیایید با هفت بازیکن فوتبال در پارالمپیک برویم. در هر صورت من تمام تلاش خود را خواهم کرد تا این تیم دوباره پارالمپیک بسازد.

ذوالفقار در مورد تغییرات در کادر فنی گفت: “با توجه به دانش قابل توجهی که در مورد این تیم دارم ، سعی می کنم با همکاری فدرال در این زمینه تصمیم نهایی را بگیرم تا در صورت وجود کورو ویروس وضعیت در اسرع وقت به حالت عادی برگردد.” بیایید چادر خود را برپا کنیم.

وی در پایان گفت: یکی از اهداف اصلی من در فوتبال هفت جانبه شناسایی بازیکنان با استعداد در منطقه ، شهر و تشکیل تیم ملی قدرتمند و تلاش برای بازگشت او به پارالمپیک است. بدون شک خبرهای خوبی از این تیم در آینده خواهید شنید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا