ورزشی

ذوب‌آهن را به جایگاه اصلی اش برمی‌گردانیم

به گزارش شفاف ، مهدی تارتار در مراسم معارفه خود در باشگاه زیرانیا اظهار داشت: خوشحالم که پا به باشگاه بزرگ و افتخار زوبانا گذاشتم و صادقانه می توانم بگویم حضور در این باشگاه باعث افتخار من است. من سخت کار می کنم اما شاید.
وی ادامه داد: از اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه تشکر می کنم که وقتی در کنار هم بودیم ، دیدم که آنها تلاش می کنند بازیکنان مورد نظر خود را جذب کنند. به بازیکنان جدید تبریک می گویم زیرا آنها نمایش های زیادی را پشت سر گذاشتند. من و همکارانم وسواس خاصی در انتخاب بازیکنان داریم و بازیکنانی که در حال حاضر جذب می شوند بهترین بازیکنان اخلاقی و فنی ایران هستند. امیدوارم با تلاش به این باور پاسخ دهیم. این بازیکنانی هستند که موفقیت را تعیین می کنند و من از آنها می خواهم که سخت کار کنند و بهترین عملکرد خود را ارائه دهند. من از حمایت هواداران و دوازدهمین هم تیمی بودن می خواستم.

تارتار افزود: “من از کمیته انتقال فنی به خاطر تلاش ها و تلاش هایی که برای جذب بازیکنان مربوطه می کنم تشکر می کنم. امیدوارم بتوانیم زوننتس را در جایگاه برتر خود قرار دهیم که رقبای خود را تکان داده است و می توانیم دوباره شاهد موفقیت تیم باشیم.

دکمه بازگشت به بالا