ورزشی

رئال مادرید؛ نبردی فراتر از فوتبال

طبق گزارش ها شفاف، در چارچوب بازی هفته هفتم لالیگا ، تیم های فوتبال رئال مادرید و بارسلونا آنها امروز (شنبه) رو در رو خواهند بود.

تقابل بارسلونا و رئال مادرید در شرایطی اتفاق افتاد که هر دو تیم شرایط خوبی نداشتند و شکست یکی از آنها در ال کلس اسی سیکو می تواند انتقادات مربیان هر دو تیم را افزایش دهد.

شکست تیم رئال مادرید با شکست کاتالان های ضعیف

رئال مادرید با هدایت زین الدین زیدان پیش از بازی برابر ال کلسیکو مقابل کادیز و شاختار دونتسک با دو شکست خانگی متحمل دو شکست شد تا اینکه رئال مادرید با دو رکورد منفی از ال کلاسیکو استقبال کرد.

پس از تغییر شکل لیگ قهرمانان اروپا در سال 1993 ، سابقه ای از دست دادن کهکشانی ها در اولین مسابقه خود در لیگ قهرمانان وجود ندارد. از طرف دیگر ، هیچ دو شکست متوالی در کارنامه مربیگری زیدان در رئال مادرید مشاهده نشد ، اما قبل از بازی حساس برابر بارسلونا ، رئال مادرید این اتفاق ناگوار را تجربه کرد.

از طرف دیگر بارسلونا شرایط نسبتاً بهتری دارد اما کاتالان ها در چهارمین بازی فصل جدید لالیگا نیز اولین شکست خود را مقابل ختافه متحمل شدند. بارسلونا زیر نظر ژرمن ها مورد آزمایش قرار نگرفته است ، بنابراین ال کلسیکو می تواند اولین چالش سخت هلندی ها در نیوکمپ باشد.

هواداران بارسلونا هنوز با یک شکست سنگین و خجالت کشیدن تیم خود مقابل بایرن مونیخ و اختلاف حاشیه آور وحشتناک ، تلخ هستند لیونل مسی برای فراموش کردن ، انتظار داشته باشید که آبی ها و دلیما در بازی بعدی خانگی که بدون حضور آنها برگزار می شود ، رقبای قدیمی خود را شکست دهند.

امید یک گل زد آیا همان El Cl در فصل کم نور ستاره رشد کرد؟

لیونل مسی فوق ستاره بارسلونا در فصل جدید سابقه خوبی نداشت و در چهار مسابقه لالیگا فقط یک گل به ثمر رساند اما آنسو فاتی موفق به زدن 3 گل شده است. همچنین ، فیلیپه کوتینیو که فرصتی چند دقیقه ای برای بازی دارد ، به عنوان یک مکمل قابل اعتماد برای هر بار حضور در ترکیب بارسلونا ظاهر شده و عملکرد امیدوار کننده ای را ارائه می دهد.

این سه بازیکن امید اصلی بارسلونا هستند و اگر در بازی حساس برابر رئال مادرید بدرخشند ، نیوکمپ بعد از 2 سال شاهد پیروزی آبی اناری ها خواهد بود.

کریم بنزما ستاره فرانسوی رئال مادرید در وضعیت لیونل مسی قرار دارد و فقط یک بار موفق شد دروازه حریف را باز کند اما وینیسیوس جونیور در بازی های اخیر خط حمله کهکشانی ها را ساخته و با 3 گل بهترین گلزن تیمش در فصل جدید است. لالیگا در نظر گرفته شده است.

با این حال ، هواداران و مربیان هر دو تیم حساب ویژه ای برای بازی فردا در مورد برتری کریم بنزما و لیونل مسی باز کرده اند که با کیسه های پر تجربه در ال کل اسی حضور دارند و آنها امیدوارند که ستاره های تیم آنها بیشتر به نظر برسند موفق در این رویارویی حساس.

کومان – زیدان ؛ راه رفتن روی لبه همان تیغ ​​El Cl

مقابله بارسلونا و رئال مادرید سالهاست که مورد توجه طرفداران فوتبال از سراسر جهان قرار گرفته است و این بازی معتبر به عنوان مهمترین بازی باشگاهی جهان شناخته می شود.

این مسابقه که در اکثر موارد جالب توجه است و به دلیل حضور ستارگان فوتبال جهان در ترکیب هر دو تیم بار فنی بسیار بالایی دارد ، تقابل ویژه ای است و می توان گفت تنها شباهت بین ال کل اسی sico و سایر بازی ها 3 امتیاز انجام دادن.

در صورت زین توپو زیدان شکست میزبان رئال مادرید ، شاختار دونتسک که فاقد برخی از بازیکنان اصلی خود است ، مورد انتقاد رسانه ها و هواداران مادریدی قرار گرفته و گزینه های مختلفی برای جانشینی وی صف آرایی شده است. فشار رو به جلو.

روی نیمکت بارسلونا نیز رونالد کومان |، اولین حضور او به عنوان سرمربی در El Cl sama sico بلند کردن البته کومان با همان جو ال کل آشناست و در دوران بازیگری خود 14 بار با پیراهن آبی و انار مقابل حریفان کهکشانی بازی کرد و یک آمار خیره کننده از خود به جای گذاشت.

میکروبها از 14 مسابقه مشابه El Clock دارای 6 پیروزی ، 3 تساوی و 5 شکست بودند. سرمربی هلندی انعطاف پذیری بیشتری نسبت به همتای خود در رئال مادرید دارد و با فشار و فشار کمتری از ال کلسیکو استقبال خواهد کرد ، اما او همچنین فورا می داند که یکی از مهمترین عوامل حفظ مربیگری تیم های بزرگی مانند بارسلونا و رئال مادرید افتخار است. در یک تقابل معتبر مانند El Cl اسی sico ، طرفداران هر دو تیم او را نه به عنوان یک مسابقه فوتبال ، بلکه به عنوان یک جنگ تمام عیار درون مستطیل سبز می شناسند.

دکمه بازگشت به بالا