ورزشی

رئال مجبورم کرد بگویم رونالدو بهتر از مسی است

در دوران موفقیت رونالدو با رئال مادرید، مدیران این باشگاه برای تقویت جایگاه و افزایش اعتبار ستاره پرتغالی و تثبیت نام او به عنوان بهترین فوتبالیست جهان، آنقدر اهمیت داشتند که حتی مگنوس کارلسن، شطرنج بزرگ بازیکن و قهرمان شطرنج جهان، مجبور شد به مصاف غلات برود.دلش رونالدو را به عنوان فوتبالیست مورد علاقه اش معرفی کرد.

کارلسن، استاد بزرگ شطرنج، از کودکی سرمربی رئال مادرید بوده است، اما این شطرنج باز نروژی بر خلاف دیگر مادریدی ها معتقد است که لیونل مسی بهترین فوتبالیست تاریخ است. او به علاقه اش به رئال مادرید اعتقادی ندارد.

रेल मुदेशम कर्द कर्द कर्ड उनलोड बेاست

کارلسن در گفتگویی فاش کرد که پس از دفاع از عنوان قهرمانی جهان در مصاحبه ای با باشگاه رئال مادرید شرکت کرده و در این مصاحبه در پاسخ به سوالی در مورد فوتبالیست مورد علاقه اش از مسی نام برده است. او گفت که مصاحبه کنندگان باشگاه مصاحبه را متوقف کردند و از او خواستند که دوباره به این سوال پاسخ دهد و نام کریستیانو رونالدو را ذکر کند.

रेल मुदेशम कर्द कर्द कर्ड उनलोड बेاست

شطرنج باز بزرگ نروژی گفت: برای کسی خیلی سخت است که بتواند نام کسی را به جز لیونل مسی مطرح کند وقتی از بهترین فوتبالیست تاریخ صحبت می کند. به رئال مادرید رسید البته منظورم رونالدو دوم است نه رونالدو اول؛ این مریخی خودمان است.

من همیشه رونالدو را دوست داشتم، اما در عین حال معتقد بودم که مسی فوتبالیست بهتری است. بارها به برنابئو رفتم و مسابقات رئال را از نزدیک تماشا کردم و مسئولان باشگاه همیشه به من لطف داشتند. فقط یک بار قرار بود با آنها مصاحبه کنم و از آنها پرسیدم فوتبالیست واقعی مورد علاقه من کیست؟ از نام شخص دیگری فکر کردم اسکو را به عنوان بهترین بازیکن تیم می شناسم. اما آنها گفتند: יכש מערפת איטר מירוים ו אני אנן אסם رونالدو רא בגו. یعنی رونالدو برای آن روزها مهم است.

रेल मुदेशम कर्द कर्द कर्ड उनलोड बेاست

کارلسن در میان هواداران رئال به قدری محبوب است که باشگاه اسپانیایی دو بار به او اجازه داد به افتخار در زمین سانتیاگو برنابئو حاضر شود و بازی را آغاز کند. او برای اولین بار در سال 2013 تا شروع بازی رئال و وایادولید وارد زمین شد. شطرنج باز بزرگ نروژی در سال 2014 در بازی رئال مادرید مقابل سلتاویگو این ماشین را تکرار کرد.

251 251

دکمه بازگشت به بالا