اقتصادی

رئیس شورای اروپا و نخست‌وزیر ایرلند هم به قرنطینه رفتند

به گزارش خبرگزاری بین المللی فارس ، پس از آزمایش تاج گذاری امانوئل ماکرون ، رئیس جمهور فرانسه و پس از قرنطینه افرادی که با وی مخلوط شده بودند ، “چارلز میشل” رئیس شورای اروپا و “مایکل مارتین” نخست وزیر ایرلند نیز خود را در قرنطینه قرار داد. کاردین

به گزارش وب سایت خبری فرانس 24 ، چارلز میشل روز دوشنبه (14 دسامبر) در کاخ الیزه با ماکرون دیدار کرد.

مایکل مارتین همچنین پنجشنبه و جمعه گذشته در نشست شورای اروپا با ماکرون دیدار کرد.


نخست وزیر ایرلند مایکل مارتین – رفت

هندوستان تایمز لیستی از مقاماتی را منتشر کرد که به گفته رئیس جمهور فرانسه طی 10 روز گذشته با ماکرون در تماس بوده اند. برای تشخیص بیماری بیماری کرونا قلب با وی تماس گرفتند.

پیش از این منابع خبری گزارش داده بودند که پدرو سانچز نخست وزیر اسپانیا به دلیل دیدار با مکرون قرنطینه شده است. سانچز روز دوشنبه با او ملاقات کرد.

ماکرون همچنین روز گذشته (چهارشنبه) در کاخ الیزه از آنتونیو کوستا نخست وزیر پرتغال پذیرایی کرد. به این ترتیب او امروز نیز خودش را منزوی کرد.

امروز ژان کاستس نخست وزیر فرانسه به مدت یک هفته در قرنطینه است.

جلسه شورای اروپا در 11 و 12 دسامبر در بروکسل برگزار شد و اکثر رهبران اروپا از جمله امانوئل ماکرون ، آنگلا مرکل ، صدراعظم آلمان ، جوزپه کنته نخست وزیر ایتالیا ، مارک روته نخست وزیر هلند و الکساندر دکرو ، در این جلسه نخست وزیر بلژیک و رئیس کمیسیون اروپا اورسولا فون حضور داشتند. ابی لین.

سخنگوی کمیسیون اروپا گفت که او قصد قرنطینه ندارد زیرا مقامات فرانسوی گفته اند که دیدار آنلاین وان با ماکرون به زودی انجام نشده است.

انتهای پیام /


دکمه بازگشت به بالا