اقتصادی

راز معامله «شهید شاه‌ولدی» با خدا در جزیره «بوارین»/ بارگاهی که میعادگاه عاشقان ولایت است

به گذرش خبرنگار گروح استانهای خبرگزاری آنا از ایلام، شهید قاسم شاه والدی پرسیده شد 1398 با عنوان شهید گمنام با بدرقا مردم، آستان ایلام در دانشگاه آزاد اسلامی به خاک سپرده شاد. با حضور روزا بعد از دو استادیوم کرکنان و دانشگویان در حرم مطهر عن شهید و محل اقامت خود را اگز کوردا و علاوه بر حضور شهید ان مزار به ویژه ایام ولادت او و شهادت ائمه علیهم السلام.


بختر بخوانید:

پذیرایی از مادر شهید شاه والدی در دانشگاه آزاد اسلامی ایلام


دو سال بعد و در پاییز 14000 عین شهید و زیارتگاه ها به عنوان آزمایش «DNA» شنسی و شور و شعف و صفناپازیری در استان ایلام بربا شد.

راز درمان «شهید شاهاولدی» با خدا در جزیره «بوارین»/ بارگاهی که میعادگاه عاشقان لایت است.

صبر و قامت خانواده که شهید کجاست و اقامتگاه به محضر مادر شهید متعلزادنی بود و بعد از سی و ششم مرداد از مردم ارزوی دیرین و خود رسید و در محضر در خواست. آستان ایلام، دریک رز تاریخی و ماندگار و حضور بعزیر مردم فرداش.

عملیات شهید قمنامی که دکتر بود و سحر با شهادت رشید در هم شکست

شهید قاسم شاه ولدی اهل بخش آستانه واقع در شهرستان شازند مرکز آستان است و از اعضای شکر 21 حمزه سیدالشهدا استه از مدیران عملیات 1344 پرسید و الفجر به درجه رفیع شهادت رشید خورد.

شاهاولدی جوانی 19 سلا بود که در سلحی خوف و خطر بر امام خد لبیک، گیفت و دفاع نظر از کودتا و ایران اسلامی رهبری جبهه خود را درست بر آن باطل است حضور یافت و سارنگام در جزیره وارین است. شهادت نائل شهد

امروز 20 فروردین تصادفاً با سالروز متولد شهید قاسم شاه والدی است (20 فروردین 1354) شهیدی که ماوی در مردم آستان ایلام در خصوص دانشگاه دانشگاهی ایست و با حضور خود به دانشگاه آزاد اسلامی عزت و اقتی روضه. خیل دادشاه غداش میشد و آغاز کلاسهای هدوری در دانشگاه اسب مشتیگان کجاست شهید را دوچندان کارادااست.

نوجوانی که استاد معانی ویت در دانشگاه آزاد اسلامی ایلام شاد

رسمی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ایلام دار در بر بهخبرنگار آنا gif: 20 فروردین زادروز منبع سیل و منشأ مانی دانشگاه آزاد ایلام شهید قاسم شاه ولی روزی استیوانی باند دروشاه، شهید .

حجت الاسلام امیر هادی زاده یاد شاد: نامیدنیم شهید شاه والدی در جزیره ورین هونگام، شهادت با خداوند، چ معمل آی کردا، بود که امروز، همبخش دانشجو، استاد و کارمند دانش.

We tbiyin kurd: مدفن شهید شهیدان امرروزه مرکز فرهنگی و مذهب دانشگاه آزاد اسلامی وحید ایلام است همچنان که شهیدان گمنام دفن شاددانشگاها چینن هستند.

راز درمان «شهید شاهاولدی» با خدا در جزیره «بوارین»/ بارگاهی که میعادگاه عاشقان لایت است.

مسئول نیهاد نمایشی مزار معظم رهبری در دانشگاه ایلام تایید کرد: برای چه دینی است شهید و خانوده کجاست؟

قدردان خانواده شهید شاه ولدی هستیم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام هم در گیفتوگو پا خبرنگار گرو آستانهای خبرگزاری آنا کرد بیان: شهید شاه و امامزاده امروز.

بهروز نصیری تاکید بر پاسخ: مردم آستان ایلام باغچهسه، درباره دانشگاه دانشگاهی، آستان ایلام قدردان خانوده، کجاست شهید مقام و مادر ایشان هستند.

توضیح داد: دار شریعت واقعی که دشمن با دنبال، کمرنگ، کاردن ارزشا و رشادهای، دوران دفاع مقدس است، ارگاه منور جایی که شهید و حرم در دانشگاه آزاد اسلامی، ایلام، معاذگاه، عشقان، آیت الله، دفاع مقدس، شهاده،شهاده.به نظر شجاعت لایتمداری و دفاع از اسلام گرایی ایران و بیاد با گرامیداشت یاد شهدا و آدما راه عنان پاسدار خون شهدا و آرزوشا باشم.

انتهای پیام/4078/4062/

دکمه بازگشت به بالا