ورزشی

راموس به خانه باز نمی‌گردد

ایمان گودرزی؛ از زمان قهرمانی در هفتمین دوره لیگ اروپا، غوغاهای زیادی در زندگی روزمره سویا به وجود آمده است. تمدید مندیلیبار، جدایی غم انگیز مونچی، آمدن ویکتور اورتا به جای او و در روزهای اخیر مطرح شدن نام یار قدیمی که برخی از هواداران را دچار اختلاف کرده است: سرخیو راموس.

حال اما به نظر می‌رسد که این شایعه شیرین در حد همان شایعه است و سویا قصدی برای به خدمت گرفتن سرخیو راموس ندارد.

درست است که راموس در سویا همه چیز برای خوشحال بودن در اختبار دارد حتی اصطبل او در این منطقه واقع شده اما آینده سرخیو در مرکز اندلس نخواهد بود. از زمانی که جدایی او از پاریس به صورت رسمی اعلام شد شایعه بازگشت شماره 4 سابق مادرید به سویا به گوش می‌رسید، صحبت از عربستان هم بود اما مثل اینکه خانواده او زیاد از این گزینه استقبال نکردند.

مدافع میانی دو دوره بسیار متفاوت در پاریس پشت سر گذاشت. اگر در سال اول به دلیل مصدومیت های متوالی نتوانست زیاد در زمین حضور پیدا کند برعکس، در سال دوم او به عضو مهمی از تیم گالتیه تبدیل شد.

سرخیو راموس در مجموع 45 بازی در طول فصل انجام داد که 33 بازی در لیگ 1 و 8 بازی در لیگ قهرمانان اروپا بود. از نظر فیزیکی او ثابت کرده که هنوز هم می تواند بازیکن کیلیدی تیم های بزرگ باشد و انتظار می‌رفت که با پاریسی ها تمدید کند اما ناگهان همه چیز تغییر کرد. نیاز پاریسی ها به پایین آوردن دستمزدها و همچنین آمدن مربی جدیدی که او را نمی خواهد (لوئیس انریکه به زودی با پاریسی ها قرارداد امضا می کند) شاید در این تصمیم بی تاثیر نبود. آینده سرخیو راموس در حال حاضر روی هواست اما فقط یک چیز واضح است؛ او می خواهد به فوتبال ادامه دهد.

257 251

دکمه بازگشت به بالا