ورزشی

رامین رضاییان و پرسپولیس؛ روایت روزنامه قطری از آینده مدافع ایران – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، پس از فینال فینال لیگ قهرمانان آسیا عدد رسانه های ایران از احتمال بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس خبر دادند. این مسئله از یک طرف به دلیل تصمیم باشگاه الدحیل برای انتقال رامین رضاییان به صورت قرضی به تیم دیگری است (به نقل از روزنامه استاد دوحه قطر) با تخلف مهلک مهدی شیری ، مدافع ارشد پرسپولیس در آخرین بازی برابر اولسان از کره جنوبی مرتبط و بالعکس.

روزنامه “میهنقطر امروز در یک خبر خبری ضمن بازتاب مطالبات رسانه های ایران در باره مدافع ایرانی الدحیل نوشت: “رسانه ها آره ایرانی ها گزارش شده است که رامین رضاییان بازیکن الدحیل پیشنهاد انتقال زمستان به باشگاه پرسپولیس ایران را دارد. منابع روزنامه می گویند اگر بازیکنان و باشگاه ها معاملات خوب و رضایت بخشی برای هر دو طرف داشته باشند ، رضاییان می تواند باشگاه الدحیل را به صورت قرضی یا برای فصل آینده ترک کند.

الدحیل پس از پایان قرارداد رامین رضاییان با این تیم قبلی خود یعنی راننده کامیون که فصل گذشته به لیگ دو سقوط کرد ، توانست این بازیکن را جذب کند. رضاییان فصل گذشته با راننده کامیون به سطح بالایی رسید و توانست 13 گل با تیمش به ثمر برساند. اگرچه تیم او در انتهای جدول لیگ قرار داشت ، بازیکن ایرانی موفق شد گرایش قرعه کشی.

برخی منابع می گویند که این بازیکن پیشنهادهای زیادی از باشگاه های قطر دریافت کرده است ، اما الدحیل حتی به موقعیت خود اشاره ای نکرد ، به خصوص که الدحیل می خواهد در جام جهانی باشگاه های فیفا که در ماه فوریه به میزبانی دوحه برگزار می شود ، شرکت کند. ۲۰۲۱ برگزار خواهد شد.”

دکمه بازگشت به بالا