اقتصادیفعالان کسب و کار

راهنمای خرید بهترین مدل کولر گازی 12 هزار ال جی

کولر گازی الجی 12 هزار یکی از مدل‌های پرفروش این برند به شمار می‌آید که با داشتن ویژگی‌های منحصر به فرد و قابلیت‌های چشمگیر یک انتخاب ایده آل برای محیط‌های کوچک است. در واقع کمپانی الجی با هدف جلب توجه مشتریان خود مدل‌های متفاوت از این کولر گازی را طراحی و تولید می‌کرد و با این کار بخش عمده‌ای از فروش بازار را به خود اختصاص می‌داد.

کولر گازی 12000 الجی مناسب اتاق‌های خواب یا کار با متراژ تقریبی 12 تا 18 متری است و به دلیل مجهز بودن به سیستم تهویه هوا مکان برطرف کردن آلودگی‌های تنفسی و گرد و غبار را فراهم می‌کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی این مدل از کولر گازی LG و معرفی ویژگی‌های منحصر به فرد آن بپردازیم. برای خرید انواع قیمت کولر گازی 12000 در برند های مختلف به این صفحه مراجعه کنید.

قیمت کولر گازی ۱۲۰۰۰ |قیمت کولر گازی 12000 ایران رادیاتور

معرفی کولر گازی الجی 12 هزار

الجی یکی از بزرگترین کمپانی‌های تولید‌کننده انواع لوازم خانگی و برقی در کره جنوبی است که با تولید وسایل و محصولات با کیفیت توانسته بخش عمده‌ای از فروش وسایل خانگی در بازار ایران را به خود اختصاص دهد. در این میان یکی از پرفروش‌ترین محصولات این کمپانی مربوط به انواع کولر گازی است که در مدل‌های مختلف طراحی و تولید می‌شود. در این میان مدل 12000 این کولر به دلیل داشتن ویزگی‌های خاص و مجهز بودن به تکنولوژی‌های متفاوت در دسته پرفروش ترین‌ها قرار دارد.

در طراحی کولر گازی LG 12000 از اینورتر دی سی استفاده شده که در عین کم مصرف بودن یک انتخاب ایده آل برای تمامی شرایط جوی است. در واقع با استفاده از این کولر گازی می‌توانید فضای خنک برای اتاق خواب یا اتاق کار خود ایجاد نمایید، نکته جالب و حائز اهمیت درباره کولر گازی الجی 12 هزار این است که توانایی گرم نمودن اتاق‌هایی با دمای کمتر از منفی 10 درجه سانتی گراد را دارد که به نوبه ی‌خود در میان تمامی محصولات مشابه امری غیر قابل امکان است.

ویژگی‌های بهترین کولر گازی 12 هزار الجی

بهترین کولر گازی 12هزار الجی یکی از مدل‌های پر فروش است و دلیل آن نیز پایین بودن میزان برق مصرفی و قابلیت خنک کنندگی بالای آن است. استفاده از جدید‌ترین تکنولوژی و فناوری‌های روز دنیا سبب شده که این کولر در شرایط جوی متفاوت عملکرد متناسب داشته باشد به طوری که توانایی خنک کنندگی محیط‌هایی با دمای تا 60 درجه سانتی گراد را دارد.

 قابلیت پرتاب هوا و خنک کنندگی بر اساس متراژ سبب شده که این کولر متناسب با متراژ 12 تا 18 متر باشد و افراد بتوانند از آن برای تغییر دما در اتاق خواب، اتاق نشیمن و محل کار خود استفاده نمایند.

از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول می‌توان به کم صدا بودن آن اشاره کرد، بر اساس آخرین تغییرات کولر گازی الجی 12 هزار صدای ایجاد شده در زمان روشن بودن 19 دسیبل است که این عدد تنها 11 دسیبل از حد استاندارد بیشتر است. بر این اساس انتخاب این مدل برای اتاق خواب بسیار مناسب و کم صدا خواهد بود.

مجهز بودن به کمپرسور روتاری از دیگر قابلیت‌های متفاوت این محصول است که سبب کاهش هزینه و افزایش سطح کارایی کولر گازی ال جی 12 هزار خواهد بود. در واقع می‌توان این گونه عنوان نمود که این کولر در شرایط آب و هوایی گرم و صد بازدهی بالایی دارد و در اصطلاح امتحان خود را پس داده است.

استفاده از گاز R410 در تولید 12،000 LG air conditioner شرایط را برای خنک کنندگی هوای محیط فراهم می‌نماید. در واقع می‌توان این گونه عنوان کرد که این نوع گاز با ایجاد دمای مناسب و دلخواه هیچ آسیبی به محیط زیست وارد نمی‌کند و از نظر سلامت و بهداشت مورد تایید قرار گرفته است. علاوه بر این استفاده از گاز R410 تا حد زیادی مصرف انرژی را کاهش می‌دهد و به نوعی شما می‌توانید از مزیت کاهش 73 درصدی آن بهره مند شوید و همین امر سبب شده که کولر گازی الجی 12 هزار با برچسب انرژی +++A به بازار ارائه شود.

در طراحی و تولید این کولر گازی از تکنولوژی‌های جالبی استفاده شده که به واسطه آن عملکرد این کولر گازی با جذابیت و شگفتی خاصی همراه است. در واقع میزان دور فن کمپرسور آن با توجه به تعداد افراد حاضر در محیط افزایش و کاهش پیدا می‌کند که این امر به دلیل تنظیمات هوشمند کولر قابل اجرا هستند.

قیمت کولر گازی ۱۲۰۰۰ |قیمت کولر گازی 12000 ایران رادیاتور

راهنمای خرید بهترین کولر گازی 12000 ال جی

بر اساس ویزگی‌های عنوان شده در زمان خرید این مدل از کولر گازی 12000 ال جی اسمارت اینورتر توجه به برخی نکات از اهمیت زیادی برخوردار هستند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

بررسی ظرفیت

بدون ک توجه به ظرفیت کولر در زمان خرید آن بسیار حائز اهمیت است، در واقع متراژ اتاق، قالب شکل‌گیری آن، ارتفاع تا سقف، تعداد پنجره های، آفتابگیر بودن و در نهایت دمای محیط اطراف از عمده مواردی است که می‌تواند در انتخاب و بررسی ظرفیت بسیار پر اهمیت باشد.

میزان خنک کنندگی

پرتاب هوا تا 15 متر امکان خنک کنندگی محیط‌های کوچک مخصوصا اتاق‌های خواب و کار را به خوبی فراهم می‌کند و توجه به این امر در زمان خرید از اهمیت زیادی برخوردار است.

قابلیت‌های متفاوت

در طراحی کولر گازی الجی 12 هزار تکنولوژی‌های هوشمند و قابل توجهی استفاده شده که در کنار آن‌ها استفاده از مبدل حرارتی به همراه باله طلایی Gold Fin سبب بهبود عملکرد آن در شرایط آب و هوایی متفاوت می‌شود.

نتیجه گیری

امروز با بررسی کولر گازی الجی 12 هزار و تکنولوژی‌های منحصر به فرد آن همراه بودیم که باعث معرفی هرچه بهتر آن شد. این مدل از کولرهای گازی با قیمت بسیار مناسب و قابلیت متفاوت به بازار عرضه می‌شوند از این رو انتخاب ایده آل برای تمامی شرایط آب و هوایی به شمار می‌آید.

توجه به ویژگی‌ها و راهنمای خرید آن می‌تواند تاثیر زیادی در انتخاب شما برای خرید این مدل داشته باشد، از این رو بهتر است پیش از خرید حتما این مدل و سایر محصولات مشابه را با هم مقایسه نمایید. در این میان ممکن است سوالاتی در رابطه با نحوه عملکرد و کارایی کولر داشته باشید که با مراجعه به کارشناسان حرفه‌ای می‌توانید اطلاعات مفیدی کسب نمایید.

وب سایت دماتک یکی از معتبر‌ترین و کاملترین مرجعی است که در حوزه ارائه انواع کولر گازی فعالیت می‌کند و شما می‌توایند برای کسب دقیق‌ترین اطلاعات به آن مراجعه نمایید.

 

https://lamizkala.com/product-brand/air-conditioner-lg/

دکمه بازگشت به بالا