اقتصادی

راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد به اردوی انتخابی تیم ملی بدمینتون

دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به اردوی انتخابی تیم ملی بدمینتون راه یافت.

مریم بابایی مسئول امور ورزشی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) در گفت‌وگو با خبرنگار علم و فناوری خبرگزاری آنا از راهیابی دانشجوی رشته تربیت‌بدنی این دانشگاه به اردوی انتخابی تیم ملی بدمینتون دانشجویان خبر داد و اظهار کرد: ۴۴ دانشجوی بدمینتون باز دختر و پسر به اردوی انتخابی تیم ملی دانشجویان برای شرکت در رقابت‌های فستیوال بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی روسیه دعوت شدند.

وی افزود: به‌منظور شرکت در نخستین دوره رقابت‌های فستیوال بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی روسیه، ۴۴ بدمینتون باز برتر بخش‌های آموزش عالی کشور به اردوی انتخابی تیم ملی دعوت و زیر نظر کمیته فنی به رقابت پرداختند. در بخش بانوان ۱۸ دانشجو و در بخش آقایان نیز ۲۶ دانشجوی بدمینتون باز به این اردو دعوت شدند که در این میان نام دو دانشجوی دانشگاه آزاد واحد اصفهان (خوراسگان) به چشم می‌خورد.

مسئول امور ورزشی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: در این رقابت‌ها یگانه کرمانی و سایه خلیل‌الرحمانی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) حضور داشتند که در نهایت یگانه کرمانی از این واحد دانشگاهی به همراه نسیم صفایی، رومینا تاجیک و ساغر رفیعی از دیگر مراکز آموزشی کشور جواز حضور در این رقابت‌ها را کسب کردند.

به گزارش آنا، فستیوال بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی از ۲۸ مرداد تا ۹ شهریور سال جاری به میزبانی کشور روسیه در شهر یکاترینبورگ برگزار خواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا