ورزشی

راهیابی سه آزاد و فرنگی کار ایران به نیمه نهایی تورنمنت اوکراین – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، نمایندگان ایران در پایان اولین روز از پنج رقابت نخست سنگین وزن مسابقات بین المللی کشتی فرنگی در اوکراین که عصر امروز در شهر کی ف نتایج زیر بدست آمده اند:

گوستی گریکو رومن:

در وزن 55 کیلوگرم ، سجاد عباس در دور اول با نتیجه 8 بر صفر ریخت ویاچسلاو مراقب باش مغلوب اوکراین ورد وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی برابر الهام بهرام اف. قهرمانان آسیا ازبکستان را ترک می کنند.

وزن 72 کیلوگرم ، محمدرضا مختاری در دور اول ملخاز آمویان قهرمان نوجوانان جهان مقابل ارمنستان 4 بر صفر شکست خورد و باید صبر می کرد تا کشتی به فینال صعود کند تا بتواند در گروه بازنده ها باشد.

در وزن 97 کیلوگرم ، مهدی بالی پس از استراحت در دور اولین در دور دوم با نتیجه 10 صفر Zahangir شد توردیف دارندگان مدال نقره آسیا ازبکستان را شکست دادند ورد وی در دور سوم و صحنه مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 8 بر صفر آرتور شاهینیان ، دارنده مدال برنز جهان از ارمنستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد. بالی به مصاف این دیدار می رود .ورگی ملیا دارنده مدال نقره زیر 23 سال جهان جورجیا را ترک کرد.

کشتی آزاد:

وزن 57 کیلوگرم قلی زادگان در اولین مسابقه با نتیجه 4-2 مقابل محمودجان | شوکتوف دارنده مدال برنز آسیا برابر ازبکستان شکست خورد و باید صبر کرد تا حریف خود را به فینال برساند تا در گروه شانس قرار گیرد. یک بار دیگر به کار ادامه دهید.

وزن 74 کیلوگرم محمد صادق فروزپور بعد از استراحت اولین در دور دوم با نتیجه 11 بر صفرایشاک بوخورس وی در دور سوم مقابل اشرف الجزایر را شکست داد آشیروف آذربایجان 5-0 پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد. فیروزپور در این سطح مخالف صوموم کسوموف از اوکراین 3 بر 3 پیروز شد و به نیمه نهایی صعود کرد. او در این مرحله می جنگد کورماگومدوف کشتی گیر روسی در اصل او مجارستان را ترک کرد.

وزن 86 کیلوگرم امیرحسین فروزپور در دور اول برابر عثمان .وجن با مقاومت در برابر شکست این کشتی گیر ، مدال برنز زیر 23 سال جهان از ترکیه 8-8 شکست خورد شاپیف از ازبکستان ، فروزپور او از مسابقه انصراف داد.

دکمه بازگشت به بالا