ورزشی

رای استیناف به‌نفع آکادمی کیا همزمان با خبر سرمربیگری در تیم امید

طبق گزارش ها شفاف، تیم فوتبال آکادمی کیا زیر 15 سال فصل گذشته قهرمان لیگ شد ، اما با چهار شکایت از یک بازیکن به نام محمدصدره طاهر اسماعیل و بازیکنی که ادعا می کند جوان است ، وضعیت تغییر می کند.

باشگاه پیکان ، ایرانمهر و آنلاین یاران از جمله شاکیان آکادمی کیا بودند که با استناد به عکس برادر محمدصدره طاهر اسماعیل بر روی مدارک تحصیلی خود ادعا می کنند سن پایین این بازیکن است. بر این اساس ، کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران نیز سنی بودن این بازیکن را تأیید کرد و با کاهش امتیازات تیمی کیا در بازی های چهره به چهره با شاکیان ، قهرمانی از این تیم گرفته شد و به مرحله نهایی رسید. تیم استقلال.

با این حال ، آکادمی کیا ، که دو سال پیش اعلام کرد پرونده بازیکن از نظر سن بررسی شده و دارای پرونده پزشکی است ، تصمیم کمیته انضباطی را برای اعاده دادرسی به کمیته استیناف ارائه داد. با این حال ، معلوم می شود پرونده ای که آکادمی کیا ذکر کرده است مفقود است و تحقیقات لازم از همان ابتدا انجام شده است.

آکادمی کیا ابتدا به سراغ آموزش امنیت رفت تا از وضعیت تحصیلی محمدصدره طاهر اسماعیل س askال کند. در نامه ای از دولت امنیت آمده است که ادعای شاکی در مورد انتقال اسناد هویتی و تحصیلات دو برادر ثابت نشده است. همچنین ، به درخواست کمیته استیناف هیئت فوتبال تهران ، این بازیکن تحت آزمایش تراکم استخوان قرار گرفت که گزارش آن برای جمع آوری مدارک لازم به کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال ارائه شد.

بعد از جمع آوری این اسناد ، عصر امروز (دوشنبه) جلسه کمیته استیناف هیئت فوتبال استان تهران با حضور شاکی برگزار شد و طاهر اسماعیل به عنوان بازیکن زیر 15 سال تأیید شد. اما شاکیان پرونده از جمله باشگاه های پیکان ، ایرانمهر و آنلاین یاران اجازه ندادند که پرونده مختومه شود و این بار خواستار آزمایش DNA شد تا بازیکن آکادمی کیا با برادر و پدرش و همچنین آزمون را پشت سر بگذارد. نسبت آنها قابل تأیید است.

باید دید چه زمانی آزمایش DNA به پایان می رسد تا زمانی که کمیته استیناف تصمیم خود را درباره بازیکن آکادمی کیا صادر کند.

همزمان با انتشار اخبار سرمربی تیم امید ، از آکادمی کیا رأی گیری کنید

دکمه بازگشت به بالا