ورزشی

رجزخوانی ستاره پرسپولیس درخصوص قهرمانی در لیگ برتر+ عکس

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری بورنا ؛ کمال کامیابی‌نیا درمورد دو بازی پیش فصل پرسپولیس که تاکنون بازی کرده است ، گفت: “فکر می کنم ما تاکنون دو بازی خوب انجام داده ایم.” البته در بازی با سایپا کمی ناامید شدیم که اولین بازی ما بعد از 3 ماه بود اما در بازی با گلگهر شرایط بسیار خوبی داشتیم. من فکر می کنم هر چه بهتر برویم ، بهتر. ما دو بازی دیگر با پیکان بازی خواهیم کرد و بدن های ما تا شروع لیگ برای این بازی آماده می شوند. اینشاا … تا مسابقه با پیکان کاملاً آماده خواهیم شد.

وی درباره وضعیت پرسپولیس و آمادگی بازیکنان ادامه داد: خوشبختانه وضعیت تیم و بازیکنان کاملاً ایده آل است. متأسفانه فقط محمد انصاری را به دلیل مصدومیت از دست دادیم که باعث ناراحتی ما شد. امیدوارم او عملکرد خوبی داشته باشد و قوی تر به میدان برگردد. البته بشار به مدت دو روز به میادین اضافه شد و فقط اوساگونا به دلیل ممنوعیت پرواز نتوانست به تهران بازگردد. وی به زودی به ما اضافه می شود تا برای شروع لیگ کاملاً آماده شود.

کامیابی نیا13

هافبک پرسپولیس درباره عدم حضور هواداران در بازی لیگ برتر انگلیس توضیح داد: “در واقع هواداران پرسپولیس همیشه لمس نهایی را به ما داده اند و غیبت آنها احساس می شود.” هواداران همیشه در هر جایی که بازی کرده ایم از ما حمایت کرده اند. اینشا … که ویروس کرونا زودتر از جهان برداشته شود و هواداران بتوانند دوباره بازی پرسپولیس را تمام کنند.

کامیابی نیا در پاسخ به اظهارات برخی بازیکنان ، مربیان و مدیران که هنوز خواستار تعطیلی لیگ برتر هستند ، گفت: “اکنون بازی کشورهایی مانند ایتالیا ، اسپانیا ، آلمان و غیره آغاز شده است و همه کشورها رقابت خود را انجام می دهند.” در کشور ما ، همه انجمن ها کار خود را آغاز می کنند. اول از همه ، امیدوارم کسی تاج را نگیرد ، اما ما بازیکنان فقط روزانه 2 ساعت تمرین می کنیم و بقیه باید تمام قوانین بهداشتی را رعایت کنیم. برای شروع کار کاملاً ناعادلانه است و فقط فوتبال بسته است. کار ما فوتبال است و تنها درآمد ما از این طریق است. بهتر است برخی بازیکنان و مدیران باهوش باشند. ما ادعا نمی کنیم که حرفه ای هستیم ، پس چرا ساده ترین پروتکل را دنبال نمی کنیم ؟! متأسفانه ، برخی از باشگاه ها از قوانین پیروی نمی کنند و بهانه های زیادی می کنند ، که هرگز خوب نیست.

وی ادامه بازی با پیکان را که برای بقا جنگید و این کار را برای پرسپولیس سخت کرده ادامه داد: “با این حال اوضاع پیکان در جدول به گونه ای است که این تیم برای بقا تلاش خواهد کرد و این کار ما را بسیار سخت می کند.” البته بازی آسان برای ما وجود ندارد و باید در راه قهرمانی بازی را برنده شویم. مطمئناً ما نمی توانیم از این پس خود را برنده بازی بدانیم و او با تمام وجود در میدان خواهد بود.

“هواداران پرسپولیس منتظر قهرمانی و پوکر تاریخی هستند.” کمال همچنین اظهار داشت: با این حال ، این اولین بار در تاریخ فوتبال ایران است که یک تیم می تواند چهار عنوان پیاپی را کسب کند. تاکنون با تلاش بازیکنان ، تلاش مسئولان باشگاه و حمایت هواداران این مسئله برطرف شده است. البته ما تا پایان لیگ 9 بازی داریم و احتمالاً در این بازی اتفاقات زیادی رخ خواهد داد. همچنین می خواهم اضافه کنم که ما خودمان را قهرمان نمی کنیم تا اینکه عنوان را کسب کنیم. ما باید در هر بازی با تمرکز بالا به میدان برویم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم. من فکر می کنم مانند سالهای گذشته ، ما می توانستیم 3-4 هفته دیگر تا پایان بازی برنده شویم.

دکمه بازگشت به بالا