ورزشی

رحیمی زاده: داور قانونی سوت بزند/ بکماز: درباره داوری نظری ندارم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگاران آنلاین ، سومین مسابقه روز دوم مسابقات لیگ برتر هندبال لیگ دسته اول مردان در دو تیم مبارکه سپاهان اصفهان و طبس زنگ برگزار شد. این بازی با نتیجه 21 بر 20 به سود تیم ذغال سنگ و با حواشی و اعتراض هر دو تیم به عملکرد داور به پایان رسید.

مجید رحیمی زاده مربی تیم هندبال سپاهان در پایان مسابقه گفت: بازی بسیار حساس است و در پایان تیم حریف که تیم خوبی است می تواند پیروز شود. تیم حریف چندین ماه است که تمرین می کند و شرایط خوبی دارد. من باید این پیروزی را به تیم طبس تبریک بگویم.

وی ادامه داد: به نظر من دلیل اینکه امروز بازی را با یک گل از دست دادیم تقصیر داور است. با احترام ویژه ای که نسبت به داوران داشتم ، از آنها خواستم در صورت سوت زدن قانونی سوت بزنند و شرایط برای هر دو تیم یکسان بود ، بنابراین هرگز شک نداشتیم مربیان یا باشگاه ها به نفع آنها باشد. اشتباهات داوری بخشی از بازی است و ما موافق هستیم. اما یک لحظه احساس کردم داور اشتباه کرده است.

مربی تیم هندبال سپاهان ضمن پاسخ به سوال “آیا تیم سپاهان مانند سالهای گذشته امسال یکی از رقبا خواهد بود یا خیر؟”وی گفت: “بازی كه هرگز قابل پیش بینی نیست با بازی تمدید خواهد شد.” ما قطعاً امسال هم طلب داریم و طی چند روز آینده باید حریفان خود را آنالیز کنیم تا شناخت کافی از آنها پیدا کنیم.

وی افزود: ما از تیم حریف چیز زیادی نمی دانیم ، در اصفهان چند بازی دوستانه انجام داده ایم که فکر می کنم آنها بازی های ویدیویی ما را دیده اند و ما را به خوبی می شناسند. هیچ کاری انجام نشده و امیدوارم تیم ما به زودی به شرایط ایده آل بازگردد. بازی تمام شد و بچه ها قطعاً دور هم جمع می شوند.

علیرضا بیکماز ، سرمربی تیم هندبال طبس نیز در مورد این بازی حساس و حاشیه زیاد گفت: این دستمزد 4 ماه تمرین و سخت کوشی است و من این پیروزی را به خانواده بزرگی از بازیکنان ، شهروندان و هواداران طبس تقدیم می کنم.

وی ادامه داد: ما برنامه ریزی هایی انجام دادیم و خوشحالم که توانستیم تیم بزرگ سپاهان را شکست دهیم. من به نتایج بدست آمده افتخار می کنم و باید تأکید کنم که این نتایج تصادفی نیستند.

سرمربی تیم هندبال ذغال سنگ طبس در مورد عملکرد داور در این بازی گفت: من از عملکرد داور در هر لحظه از بازی راضی نیستم ، اما اشتباه داور نیز بخشی از مسابقه است. من دوست ندارم در مورد داوری صحبت کنم و نظری در این مورد ندارم.

دکمه بازگشت به بالا