ورزشی

رسول‌پناه: ۱.۱میلیون دلار از مطالبات برانکو را دادیم/ قرارداد بازیکنان ما زیر 3 میلیارد است

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: از مطالبات برانکو ایوانکوویچ یک میلیون و 100 هزار دلار پرداخت شده است.

به گزارش اخبار ورزشی ، مهدی رسول پناه درباره عملکرد پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: من از گل محمدی و همه بازیکنانی که در قطر حماسه آفرینی کردند با تمام توان تشکر می کنم تا همه خوشحال شوند. همانطور که در پنجره نقل و انتقالات بودیم ، بحث جدایی برخی بازیکنان وجود داشت. در همین حال آقای گل محمدی خواستار جذب هفت بازیکن شد که در سه تا چهار روز این بازیکنان را جذب کردیم و اگرچه کار سختی بود و ما بازی های دوستانه ای انجام ندادیم ، تیم را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا آماده کردیم. بازیکنان پرسپولیس واقعاً با عشق و علاقه به این تیم بازی می کنند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در بخش دیگری از بحث خود درباره هزینه هایی که پرسپولیس به بازیکنان جدید پرداخت ، گفت: اگرچه برخی از این باشگاه ها هزینه زیادی می کنند و عملکرد زیادی به بازیکنان می دهند ، اما ما زیاد هزینه نمی کنیم. تمام قراردادهای ما زیر سه میلیارد تومان است و تنها یک قرارداد بازیکن سه میلیارد و 700 میلیون تومان است. ما همچنین قراردادها را به مقررات قانونی می فرستیم. البته می خواهم بگویم که ما به دلیل جذب عیسی الکثیر و حامد لک بسیار مورد انتقاد قرار می گیریم ، اما می بینید که اکنون این بازیکن در بین بهترین ها قرار دارد.

وی در ادامه به این س ofال که آیا شجاع خلیل زاده از پرسپولیس جدا خواهد شد یا خیر ادامه داد. وی گفت: مواردی از این دست درست نیست ، همه بازیکنان به عشق پرسپولیس بازی می کنند. البته با توجه به عملکردی که دارند ، همه باشگاه های خارجی این خواسته را دارند زیرا آنها در آسیا مرد هستند و علی رغم اینکه پول زیادی به آنها می دهند ، این بازیکنان هنوز هواداران و پرسپولیس را دوست دارند. امیدوارم با بازگشت تیم ، ما به بازیکنان خسارت بدهیم.

Apostle Arrow در مورد پرداخت ادعای برانکو ایوانکوویچ نیز گفت: تقاضا حدود دو میلیون دلار است که ما از این مبلغ یک میلیون و 100 هزار دلار پرداخت می کنیم. من همچنین مایلم به هواداران خبر خوبی بدهم که بیشتر پول تمام شده است و ما آن را در طی چند روز آینده خواهیم داد.

وی درباره قدردانی آسیا از پرسپولیس نیز گفت: “من فکر می کنم در حال حاضر حدود 760 هزار دلار باشد ، اما به دلیل محدودیت ها ، نمی توان گفت پول به حساب پرسپولیس واریز می شود.” آنها همچنین می گویند ما فقط به پرسپولیس پول می دهیم. ما همچنین می خواهیم این پول را بدست آوریم که فکر می کنم دو یا سه ماه طول بکشد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به اتهام وزیر ورزش مبنی بر دخالت در امور سرخابی ها نیز گفت: وزارت ورزش هیچ دخالتی در امور اجرایی باشگاه ندارد و همه مسئولیت ها با اعضای شورا است. همچنین شاهد مداخله وزارت ورزش در امضای قراردادهای کارگزار نیستیم. سرانجام برای باشگاه استقلال آرزوی موفقیت می کنم که دردسر ساز است.

وی در پایان درباره پیش بینی خود از بازی پرسپولیس مقابل النصر در عربستان گفت: النصر تیم بسیار قدرتمندی است که بازیکنان بسیار خوبی دارد اما من به این بازی و وضعیت روحی تیم امیدوارم و انشاالله پرسپولیس به مسابقات قهرمانی خواهد رفت. ” بازیکنان تاکنون با قلب و روح بازی کرده اند و ما چشم به آینده داریم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا